creatieve ideetjes voor feestje

onze dochter wordt tien, nu geeft ze een barbeque feestje hier bij de boerderij, in aanloop van t warm worden van de bbq etc wilde ik de kinderen nog bezig houden met iets creatiefs dat ze dan ook mee naar huis kunnen nemen

ik heb al gedacht aan dingen als, een glas met glasverf beschilderen

een bordje met keramiekverf bewerken

maar deze verven zijn vrij prijzig , er komen tien kinderen dus dat vind ik bovenop een bbq iets te gek worden



ik zoek dus low budget ideetjes voor een leuke knutsel …t shirt kleuren doen ze eigenlijk overal al dus dat zie ik niet zozitten

misschien iets van een leuk spiegeltje versieren ofzo,…maar hoe op een goedkope( en redelijk snelle) manier



iemand ideetjes?

een disco erbij… :mrgreen:



komen er alleen maar meisjes trouwens?



anders iets met sieraden maken?



voor spiegeltjes, heb je bij een bouwmarkt van die kleine plak

spiegeltjes, zitten meestal per x aantal verpakt,

zijn volgens mij 15 bij 15 cm…



bling bling dingen hebben ze vaak bij de blokker, of bij de zeeman…

Bij lobbes (online speelgoedwinkel) heb ik voor het feestje van de oudste in mei bloempotjes gekocht, waar al verf en leuke stickertjes (‘diamantjes’ aldus dochter :wink: ) bijzitten. Zitten per 2 verpakt, met méér dan genoeg verf en stickers. Per set slechts 1 kwastje, maar die zijn voor een paar cent wel bij te kopen bij Action ofzo. De potjes kosten per stuk dan iets van 2 euro of 2,50.



't Was de bedoeling om er nog aarde en zaadjes in te stoppen, maar het feestje liep al vreselijk uit :shifty: dus dat is er een beetje bij ingeschoten :wink:



Kindjes (leeftijd 4-7) vonden het in ieder geval erg leuk om te doen :thumbup: en denk dat kinderen van een jaar of 10 dat ook nog leuk vinden, als ze ‘normaal gesproken’ ook nog glazen of bordjes beschilderen toch?

:shifty: oeps… ging het even voor je opzoeken op de site, staat ie er niet meer bij :wall: Wel nog andere bloempotjes, maar ook die zijn momenteel niet leverbaar…



Sorry…

ik denk zeker dat ze het heel leuk vinden ik ga daar even naar kijken

heb in middels ook iets gevonden van glass nuggets die je met 3d kit kunt mozaieken

als ik eventuel bij action ofzo goedkoop lijstjes kan kopen kan ik ze ook wel een foto lijstje laten maken misschien…3d kit is bij action zowiezo veel goedkoper



dat zijn dus al twee ideeen die niet te gek duur zouden zijn :smiley:



maarr uhm keep them coming ladies :mrgreen:

:mrgreen: heb je pb gestuurd, bloempotjes zijn nog wel te krijgen bij lobbes :thumbup:

google eens op kleurzand… gaan wij doen met Niek d’r feestje… helemaal leuk!

bij de xenos kan je ook kleine houten doosjes krijgen. Die kan je laten versieren.

Ik had daar ook eens houtverf gekocht in van die kleine potjes, was ook niet duur.

Ze hebben daar ook glittersteentjes ed.

Kunnen ze er sieradendoosjes van maken. Of voor de jongens schatkistjes :wink:

ik ben er uit, de site van lobbes was een super tip, ik heb echter al jullie ideetjes opgeschreven omdat ik over een poosje weer zoiets heb en dan kan ik fijn wat anders doen, kleurzand en mozaieken is ook gaaf

maar nu zijn het kleurmokken geworden, een witte mok met vier gekleurde stiften waarmee ze hun mok kunnen inkleuren

ik was in het totaal voor twaalf mokken 26,40 euro kwijt.

boven de 25 euro betaal je geen porto kosten

dwz dat ik als we twaalf kids hebben nu 2,20 kwijt ben per kind

doen we er rond de 7,50euro per kind bbq bij…( hamburgers, worstje en shaslicks , broodjes en fruit, plus wat sausjes en ranja)



kom ik ongeveer op een tientje per kind



dat zou ik bij het gemiddelde georganiseerde feestje ook betalen