creatieve hulp gevraagd

weet niet of het echt goed staat.

even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Joseph. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom :wink:

Je kan bijvoorbeeld de eerste twee letters gebruiken.

Mijn ouders heten bijvoorbeeld John en Annelies, dat hebben we veranderd in Josja Annemijn :slight_smile:

Zijn ze toch een beetje vernoemd :wink:

@Petatje wrote:

weet niet of het echt goed staat.

even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Jospeh. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom :wink:

Heette hij echt Jospeh en Joseph :slight_smile: ?

Wil best meedenken maar dan is misschien je achternaam wel handig… pb maar!

Gewoon josephine?

of gewoon José?

Ik dacht ook aan Josephine. Ik vind het eigenlijk een hele mooie naam! :inlove: :thumbup:

Of de eerste naam moet zijn Eline ofzo. Dan staat het minder idd. Eline Josephine…

Josien kan ook nog :wink:

Voor vragen met betrekking tot namen kun je in het namentopic terecht, deze sluit ik.