crea cadeautjes...

Voor een vriendin die iets liefs voor me heeft gedaan ben ik op zoek naar en klein cadeautje. Ik zit zelf te denken aan iets van een mooi armbandje ofzo, maar andere ideeen zijn ook welkom.

Omdat ik nu niet meer zo makkelijk de stad inga wil ik graag iets online bestellen dat dan naar haar opgestuurd kan worden.

En maximaal rond de 15 euro ex verzendkosten…



Ik heb al gekeken op allerlei webshops die je kunt vinden via craftygirls en wahmplaza bijvoorbeeld maar daar heb ik niks gevonden… heeft iemand nog tips of zijn er mensen met een webwinkeltje waar ik eens kan neuzen?

Alvast bedankt :smiley:

Ik heb laatst via de KPN/PTT rozen verstuurd als bedankje.

Zeeeer goed ontvangen!

Ze worden verstuurd in een platte doos en kunnen dus zo de brievenbus in. Kaartje erbij met de door jou opgegeven tekst, helemaal goed :smiley:



(Is niet crea… maar wel leuk :wink: )

Da’s wel leuk… maar ik doe eigenlijk uit principe niet aan bloemen… dus vandaar dat ik op zoek was naar iets ‘tastbaarders’ (dat toch door de brievenbus kan)! :wink:

Leuke scrapbookspulletjes?

  • Mooie foto
  • cd-tje
  • dinerbon, voor jullie samen
  • andere bon
  • lekker luchtje
  • theaterbon
  • bioscoopbon
  • pandora bedeltje
  • fles wijn, andere drank



    etc etc

Ik weet niet of je veel fotos hebt van haar en jullie samen… maar ik heb voor mijn broer een verjaardagskalender gemaakt via de website van de Bl*kker. Echt super gaaf geworden!!! Volgens mij was die iets van 14,95

Victoria van kok maakt sieraden geloof ik :think:

Als je op haar www knopje klikt kom je in haar site!!!

Ze heeft nu een andere site onder haar www knopje :think:

Misschien vergis ik me en is het iemand anders die sieraden maakt :think:



Edit: volgens mij is Victoria het wel :mrgreen: stuur haar anders eens een pb.

Ik heb van troostgeschenk punt en el wel eens iets gestuurd naar zus!

@preggie wrote:

Ik heb van troostgeschenk punt en el wel eens iets gestuurd naar zus!




Ja dat is ook een mooie site!!! :thumbup: