Crea Bea tips gevraagd

Haj haj

1 van de psz juf gaat weg en nu moeten we op een roze A-4tje iets leuks creabeën.

Nu ben ik dus helemaal niet creatief en weet echt niet wat ik met Damian daar van moet maken :oops:

Hij zit daar ook nog maar een goede maand en ken de juf ook niet zo goed :shifty:

Heeft iemand leuke ideeën?

Kus Angèl

laat hem er zelf wat op tekenen/schilderen en als het droog is schrijf jij er een leuk gedichtje of verhaaltje bij namens hem. En een pasfoto/foto erbij is ook altijd erg leuk!

damian is toch ook weg van auto’s, O vindt het leuk om wat te knippen en plakken met auto’s en die dan op te plakken, zo laat ik hem wel eens kaartjes van cars maken en die stuur ik naar de oma’s die vinden dat geweldig. Niet te ingewikkeld doen. Als Damian er lol in heeft ziet de juf dat ook.

succes

Ik zou hem ook gewoon wat laten tekenen/schilderen. Foto erbij doet het ook altijd goed en dan bv. ‘bedankt voor de leuke tijd’ erbij.

Je moet het jezelf niet te moeilijk maken :wink:

Groetjes,

Heleen

Ik maak eigenlijk standaard zoiets: (omdat het A makkelijk is en B altijd een succes is)

Ik laat de kids dus zelf verven op een vel en teken als het droog is daar met een mal van hun handjes, op het mooiste stuk hun handen op. Dan uitknippen en met 2 splitpennen ‘om’ het versje zetten.

Past altijd op een A4-tje (als ze weer eens zo’n boek maken), is snel klaar en een succes bij makers (kinderen) en ontvangers (juffen) :wink:

Succes!

een tekening van de kleine, dan als dat klaar is met verf een handafdrukje erop, pasfotootje + klein verhaaltje en klaaaaaarrrrr.

Leuk, persoonlijk en niet teveel werk :thumbup:

En gek van auto’s… zelf een auto knippen (hoeft echt niet moeilijk te zijn hoor :wink: gewoon een beetje een hoekig model, onder 2 halve rondjes waar de wielen zijn), de kleine in laten verven, dan zelf even een raam erin tekenen en daar een foto van de kleine die achter het stuur van de auto van papa/mama in zit plakken.

Dank jullie wel allemaal, daar kunnen we wel wat mee :thumbup: :smiley: