CP Sandur, wie kent het?

Hoiiii…



Ik zie net een aanbieding voor center parcs Sandur, maar ik ken het park helemaal niet en zoals ik op foto s zie zijn de huisjes etc ook anders dan de andere parken.



Wij zijn bekend met de kempervennen, heijderbos, erperheide en de vossemeren…wie kan ons vertellen wat het verschil is met Sandur?



Vast bedankt :thumbup:

eerste wat ik dacht: sinds wanneer is dat CenterParcs, maar even gegoogled en was dus eerst ook niet zo.



Ken het park zelf niet, vrienden van ons wonen op het woongedeelte.

Ligt buiten Emmen en volgens mij is het een mooi park, maar ben dus nooit op het vakantiepark zelf geweest.

Wel veel water! Groen, rustig. Ik woon er net niet naast maar kom er soms om met een kind te zwemmen (erg klein bad), of om boodschappen te doen.

Het park is een stuk goedkoper dan de andere parken van CP, vandaar dat ik ook twijfel. Ook had ik gelezen dat het zwembad klein is…maar ja, dat zou geen ramp zijn, belangrijkste is of we waar voor ons geld krijgen en de marketdome overdekt is (?) en er voor de kinderen overdekt wat te doen is (er is een binnenspeeltuin zag ik).



Bedankt al voor jullie reacties en ik wacht nog even af of er meer reacties komen…dat veel water en natuur zou voor ons heerlijk zijn.



Wij wonen zelf op een +/-2km afstand van de Kempervennen.

wij zijn er vorig jaar geweest (was het nog van landal) en wij zijn zeker tevreden over het park. er is wel veel water maar als je een kindercottage kiest heb je een omheinde tuin. er zijn overal kleine speelplekken, wij zaten ook vlakbij een springkussen. je hebt een mooie overdekte speeltuin ( en ook wat animatie) en overdekte plaza. zwembad zijn we niet geweest, de jongste was net in die week wat ziekjes.

je zit dicht bij emmen dus mogelijkheden genoeg!

@mama_desiree wrote:

wij zijn er vorig jaar geweest (was het nog van landal) en wij zijn zeker tevreden over het park. er is wel veel water maar als je een kindercottage kiest heb je een omheinde tuin. er zijn overal kleine speelplekken, wij zaten ook vlakbij een springkussen. je hebt een mooie overdekte speeltuin ( en ook wat animatie) en overdekte plaza. zwembad zijn we niet geweest, de jongste was net in die week wat ziekjes.

je zit dicht bij emmen dus mogelijkheden genoeg!




Oke, klinkt goed, straks ff met mn partner over hebben.



Dat water is voor ons geen probleem. We hebben Anne altijd goed in de gaten (gaan we vanuit :? ), naast dat mag ze bijna voor haar C diploma op (niet dat dat heilig is, maar toch).



Ik heb ook nog wat gezien bij Libema, maar ik kende het parc niet vandaar.



Thnx

Daar heeft mijn dochter haar eerste stapjes gezet :inlove:, maar ja dat is alweer ruim 5 jaar geleden, dus echt een eerlijk oordeel is het niet.

Ik vond het een prima park!

De supermarkt enzo zijn inderdaad overdekt, zwembad vindt ik persoonlijk erg klein maar je kunt je er wel prima vermaken.