Cozz kids in de peuterkamer

Wie heeft er ook cozz kids behang / dekbedovertrek in de peuterkamer?

Wij zijn bezig met meike haar nieuwe slaapkamer, heb tot nu toe behang van cozz gevonden, de bloemen, deze komt op 1 muur en dan de roze of lichtblauwe op de ande muren…

Ben op zoek naar nog meer ideetjes, kon in t showforum niet zo veel vinden dus daarom zo!

Ik zeg kom maar op met die fotos! :wink:

Yep, hier een Cozz kids kamer :mrgreen:

Hat bloemenbehang wilde ik eerst ook, maar ben er later vanaf gestapt omdat ik bang was dat het erg druk zou worden (haar kamer is nogal groot)

Ik heb nu gekozen voor het het rode effen behang (met werkje), het roze effen behang en de behangrand met bomen. Ook een dekbedovertrek erbij en een kussentje in de vorm van een vogel.

Ik zal eens kijken of ik foto´s heb!

(volgens mij maar 1 en die is nogal klein)

foto verwijderd ivm privacy openbaar topic

foto verwijderd ivm privacy openbaar topic

Thanks mayo!

Heb ze gezien, kon ff niet op kok maar is geregeld! Thanks melanie

Dit vind ik ook weer onwijs leuk, vind I.sa t nog steeds leuk met de bomen?

Meike haar kamer is niet zo groot, nog geen 3 bij 3 geloof ik.

Dekbedovertrek had ik ook in m’n gedachte :mrgreen:

Je hebt goeie smaak, maar dat wist ik al :wink:

Nog meer ideeën in trouwens welkom!

Isa vind de bomen ook mooi :inlove: (gelukkig maar :mrgreen: )

Ik vond de bloemen ook meteen zo ´grote meisjesachtig´ , ´t is nog maar een smurf van bijna 4 jaar :wink:

De muren met de bomen zijn onder rood, dan de bomen, daarboven roze. De andere lange muur is helemaal roze (daar staat de kledingkast en playmobil)

Rode gordijnen erbij (de gordijnstof van Cozz was vorig jaar niet zo geweldig, ik zag dat ze nu wel een mooie hebben). En wat rode/roze accesoires…klaar! Eigenlijk mag het geheel nog wel wat gezelliger, maar dat is er nog niet van gekomen :shifty:

Ik haal de foto´s weer weg :-*

T probleem is dat ik niet over 3/4 jaar opnieuw wil behangen…

Vind t zo moeilijk want alles vindt ze mooi :inlove:

Die plannen had ik ook niet :wink:

Die lange muur is volgens mij 5,5 meter lang, beetje te bloemerig vond ik. Bij een kleiner kamertje zou het niet zo overdreven zijn toch?

Wie weet gaan we t zien 8)

Verder niemand ??

wij hebben op een muur behang van cozz kids en de rest neutraal.

ze heeft ondertussen een andere klerenkast (en geen stickers er meer op) en nu oogt het iets rustiger. ik vind het heel leuk zo. doordat de kast ervoor staat valt nog een stukje van het drukke behang weg. en omdat de rest vrij wit is is het mooi in balans.