cowboy billie boem

ik zag de nieuwe theatergids van het theater hier in het dorp, en daar komt cowboy billie boem.

zou dat al iets zijn voor mijn dochter of is ze daar eigenlijk nog te jong voor??

Da’s toevallig. Ik heb ook op hun site zitten kijken. En ik zag dat er nadrukkelijk bij een oudere show van hun bijstond dat het geschikt was voor kindjes vanaf 2 jaar. Ik ben dus benieuwd of dat ook geldt voor de show van nu. Misschien kan ik ze eens even mailen?

wij hebben er al 2 jaar een paar cd’s van en die vindt jolijn nog steeds geweldig! dus ik denk dat het een succes is hoor, heel vrolijke muziek, dat spreekt veel kindjes aan.

@Barbara wrote:

heel vrolijke muziek, dat spreekt veel kindjes aan.

Hier staan ze ook altijd meteen mee te doen als ze die muziek horen. En dat doen ze al ‘eeuwen’ (om het zo maar te zeggen :lol: ).

dan denk ik dat ik het bestellen maar in de gaten ga houden :smiley:

mamalena: waar heb je dat gezien? dat het vanaf 2 jaar was?

ik zag namelij bij de show die vorig jaar hier in het theater geweest is, staan dat het voro kindjes van 4 tot 12 was… vandaar dat ik weer begon te twijfelen…

mijn kinderen zijn er ook wel is geweest en vonden het toen erg leuk!

@knipoogje1983 wrote:

mamalena: waar heb je dat gezien? dat het vanaf 2 jaar was?

ik zag namelij bij de show die vorig jaar hier in het theater geweest is, staan dat het voro kindjes van 4 tot 12 was… vandaar dat ik weer begon te twijfelen…

Heb het net effe nagekeken (Op hun site klikken op ‘voorstellingen’) en dat ging over de show ‘Spinnetje’ Bij de andere shows staat niks. Nu gaat de show ‘Op zolder’ het land door. Bij ons in de buurt in een prachtig openlucht theater. Wel heel sfeervol. Maar ik weet ook even niet of het wat voor m’n jongste is… :think:

Mijn neefje is er geweest en hij vond het geweldig. Maar hij was toen wel al een jaar of 6.

nou, sophie is vandaag geweest met haar peettante, en ze vond het helemaal geweldig!

wel jammer dat het maar 1 uur duurde, want sophie had er nog lang geen genoeg van.

het is dus een echte aanrader, zelfs voor kleintjes.

Gewoon doen, is helemaal geweldig en ze kennen het vaak al van de teletubbies en andere programma’s. Ook voor de leeftijd van jouw kleintje helemaal leuk.

Veel plezier, Petri