cookies en firefox

Ik internet ook wel eens bij mijn moeder en dan kan ik niet inloggen door de aan- of afwezige cookies…

Maar goed, er staat heel netjes wat je moet doen met internet explorer…

Maar als vrouw van een IT’r heb ik firefox (nog net geen linux omdat ik dat niet wil (STRIJD))…(moet jij toch begrijpen Ruud 8)

Mijn moeder heeft ook firefox…Hoe moet ik de cookies verwijderen?

LOL ik snap er niks van Marlous.

Mijn vrouw heeft haar eigen computer en zij mag gebruiken wat ze wil. (In haar geval dus IE) Ik heb gewoon van alles naast elkaar draaien en gebruik IE het meeste omdat dat toch wel handig is als ik klanten support mag geven. :wink:

Maarruh cookies in Firefox…

Klik boven in de taakbalk van je browser op Tools (Extra) en kies Options (Opties).

Klik op het optiescherm Privacy op het label Cookies.

Controleer of het selectievakje Allow sites to set cookies (Sites toestaan om cookies in te stellen) is aangevinkt (de standaardinstelling). Je kunt ook precies aangeven welke cookies wel en niet moeten worden opgeslagen door de andere opties voor cookiebeheer te selecteren.

En er is een knopje clear cookies.

Thanks…

Tja, ik heb ook mijn eigen laptop en Mark wil graag dat ik van de windows af ga omdat hij windows om de logische redenen te monopolistisch vind en omdat…nou, ik kan wel uren doorgaan waarom hij iets vind…

Dus eens in de zoveel tijd zeurt hij aan mijn kop dat ik linux moet nemen…

aaaaah, probeer het dan een paar dagen…

(en ik ben het met hem eens wat windows betreft. Heb het dus omdat heel veel commerciele sites niet goed werken onder linux en dat is natuurlijk echt van de gekke) (oh en daarom heb ik dus windows &%%%)

Heeft mij een week soebatten gekocht om msn-messeger te mogen instaleren… :wall:

Maar goed, dank voor het antwoord…

Ik moest het blijkbaar ff kwijt… :lol: :lol: