Ik heb even een vraagje…
Weet alleen niet zo goed waar ik hem nu moet neer zetten, bij zwanger worden of zwanger zijn…maar goed als het niet klopt zullen de modies hem wel verplaatsen :mrgreen:
Ik heb afgelopen weekend een 2e miskraam gehad met 5,5 week.
A.s maandag heb ik een afspraak bij het ziekenhuis voor een controle echo.
Nu ben ik even benieuwd wat ik van die afspraak kan verwachten.
Is er bijv de gelegenheid om vragen te stellen, wat controleren ze allemaal met de echo?
De enige ervaring die ik nl heb bij de gyn is van mijn zwangerschap bij Yuri en toen ging het van flats flats klaar en ik stond buiten binnen 5 min…
:hug:
wat jammer joh…
Zo’n echo is puur om te kijken of de buik leeg is.
Duurt meestal vrij kort, en het is vind ik zelf ook een beetje raar.
Normaal kom je om iets moois te zien en nu is het letterlijk en figuurlijk leeg.
Meestal is het een snelle check (inwendig) om te kijken of je bm schoon is. Langer kijken is ook niet echt leuk in dit geval :hug:
Soms kunnen ze wel al zien of er weer een eitje op springen staat, mocht je meteen weer gaan proberen.
Sterkte meis :-*
:hug: :hug:
Jammer dat het is mis gegaan,
Ze gaan een echo maken om te kijken of alles schoon is,
en tijd voor vragen had ik wel maar dat is per gyn/vk verschillend.
Heel veel sterkte :hug:
Smurf wat erg, allereerste heel veel sterkte met dit verlies en verdriet :hug:
Ik weet helaas wat het is, 2x een mk.
Na de controle echo’s (om te kijken of alles schoon/leeg is) hebben wij steeds een nagesprek gekregen met de gyn (of een assistent), ik vond het zelf goed om een aantal vragen beantwoord te krijgen en die werden bij ons niet beantwoord door de echoscopiste. Ik zou hier dus zelf naar vragen als dit al niet is ingepland.
Heel veel sterkte :hug: (de echo is inderdaad triest omdat er niets te zien is, maar het is toch goed om zeker te weten dat alles schoon is)
bedankt voor jullie reacties!
Ben benieuwd ma, lijkt me inderdaad raar om naar een leeg scherm te kijken. :?
Ten eerste, heel veel sterkte en neem de tijd om alles te verwerken.
Bij mij was de miskraam nog niet op gang gekomen, dus ik vond het plezierig om te zien dat het vruchtje kleiner was geworden en het dus echt een miskraam zou worden.
Mijn ervaring tot nu toe is, dat zodra er een gyn in beeld komt, ze weinig tijd hebben. Ik heb vantevoren mijn vragen klaar in mijn hoofd en dram net zo lang door, zelfs als ze de deurkruk al in handen hebben…
Gr. Nienke
xxxx