continu die oren:S

hallo allemaal.

ik loop nu al ruim een jaar met lorenzo te klooien dat hij om de haveklap oorontsteking heeft.

nou is hij begin mei geholpen, heeft hij buisjes gekregen. je zou dan verwachten van het word beter nou mooi niet.

nu continu loop oor dan krijgen we weer antibiotica is het een paar dagen goed en dan begint het gedonder weer van voor af aan dus weer antibiotica enzo enzo enzo… om gek van te worden.



arme kind heeft zoveel last ervan :frowning:



al meerdere keren terug geweest naar de kno maar volgens hun is het normaal dat de rommel eruitkomt… naja oke dat kan ik me dan nog voorstellen maar waarom heeft hij zoveel last.



lorenzo is nu ruim anderhalf en ligt al met een antireflux kussen en een gewoon kussen in bed zodat hij half zittend slaapt want echt liggen kan hij niet vanwege de pijn… pijnstillers lijken niet te helpen…



iemand een idee hoe ik het dragelijk kan maken voor hem???



groetjes maaike

Hmm ik heb geen tips maar hou deze topic zeker in de gaten!



Zoonlief hier ook veel geklooi met zijn oortjes, jammer genoeg…,

Hij slaapt er echt slecht door, en kort!

nou we zijn vandaag weer eens gezellig op visite geweest bij de kno arts… morgen moeten we naar de anastist (of hoe je dat ook schrijft)

en dan maandag de neus amandelen eruit. hopelijk helpt dat want word hier toch wel helemaal tureluurs van.

we zullen zien of het iets uithaalt.

heb gister heel boos de polie gebeld heb de situatie uitgelegt en ook gezegt dat dit zo niet langer kan.

lorenzo vergaat gewoon van de pijn gilt alles bij elkaar. de keus bij hun gelegt of antibiotica of een eerdere afspraak (we konden 16 december pas terecht) en promt konden we vandaag komen.

nou is het nog een paar dagen afwachten en dan moet hij weer onder het mes.

hopelijk gaat het daarna beter.

we zullen zien.



ik hou jullie op de hoogte groetjes maaike

vandaag is lorenzo geopereerd aan zijn neus amandel. en dat is hardstikke goed gegaan…

hij is nu alweer thuis en is al weer lekker aan het donderjagen dus veel last heeft hij er nog niet van gehad.

denk ook niet dat dat nog komt eerlijk gezegd.

nou maar hopen dat het vanaf nu beter gaat met hem…

Oh wat fijn! Hoop dat het zo goed blijft gaan zeg :thumbup:

Hopelijk zijn jullie nu van al die ellende af. Hou je ons op de hoogte? Moet zelf volgende week naar KNO arts met Niels ivm chronisch verkouden zijn en erg vaak koorts/ziek zijn, ben dus wel benieuwd hoe het met jullie gaat.

hallo allemaal.

nou moet zeggen dat het net alsof is dat we een ander kind hebben.

tot nu toe gaat alles super met hem het is natuurlijk ook nog geen week geleden maar toch…

verschil is nu al te merken…



groetjes maaike en kids…

Ook wij hebben nu eindelijk een doorverwijzing naar de KNO-arts, 2 februari intake gesprek!!!

Alleen Levi krijgt dan buisjes in zijn oortjes!



Ben erg benieuwd!