Continu buikpijn.

Hoi, ik heb even een vraagje.

Vorig jaar juli ben ik gestopt met de pil. We proberen nu al bijna anderhalf jaar om zwanger te worden. Dat is dus nog steeds niet gelukt.

Ik de ha eens gezegd dat ik twee weken voor mijn ongi last had van buikpijn en volgens ha wijst dat op eisprong.

Ik heb dus nu niet meer alleen die buikpijn, maar loop dus bijna continu met buikpijn. Ik ga dus zo de ha bellen om een afspraak te maken en het zeggen en evt. een verwijzing voor een arts vragen.

Moet ik nu ook de ha zeggen dat ik de kinderwens heb en al zo lang ben gestopt met de pil?

Ik vind het eigenlijk heel eng om naar de ha te gaan. Hebben jullie hier ervaringen mee? En wat kan ik verwachten?

Liefs, Chantal.

hallo

ik wil je even succes wensen bij de ha

je kunt idd aangeven wanneer je gestopt ben met de pil anneer je klachten zijn begonnen en hoe en hoe het beloop is geweest vanaf de piltsop tot nu aan toe,maar daar zal hij v ast om vragen.

Geef aan of je medicijnen neemt er ziek van bent wat voorkrampen je hebt.

Ikzelf heb het ook , precies net als jij ik heb endometriose, maar dat zegt niet dat jij het ook hebt, ik heb wel hele enrstige pijnen ook langdurig.

Iig sterkte, en geef zo veel mogelijk info bij de ha,

Bianca bedankt voor je antwoord. Ik ben ook heel erg benieuwd wat de ha gaat zeggen. Heb ook geen idee wat ik kan verwachten.

Nog 5 minuten en dan kan ik gaan bellen voor een afspraak.

Liefs, Chantal.

Ps< Je zegt dat jij ook last heb van die pijn, maar hoe gaat dat precies bij jou?

Ik zelf heb buikpiijn vanaf de moment van ong eisprong, krampen heel erg , pijn met plassen en ontlasting, ( komt van endo) misselijk zijn.

Dit houdt aan tot aan de dag voor menstruatie dan wordt het heftiger en lijken het weeen, de dag van ongi zelf is het al minder de 2e dag van menstruatie is het nog nauwelijks en vanaf dag 12 begint het voor af aan , ik ben ongi op dag 31 dus heb het toch wel een week of 2 iets langer

Oke das duidelijk.

Ik heb zelf steeds een zeurende pijn en af en toe krampen en steken. Ben nu net weer van mijn ongi af en heb nu al weer buikpijn. Wissel zelf ook in cyclusdagen maar zit op ong 31 dagen. Heb ook alke dag wel buikpijn en heb het gevoel dat dat niet helemaal goed is. Maar we wachten af en kijken wat de ha zegt.

Liefs, Chantal.

het kan ook hoe gek het klinkt echt spanning zijn er te vele mee bezig zijn is niet goed, maar wel voorspelbaar herkenbaare n begrijpelijk als het nu al 1.5 jaar duurt.

maar goed dat je even met ja ha in overleg gaat, je kunt nooit weten joh, ms heeft hij er ene oplossing voor ofzo, contineu buikpijn steekjes komt niet echt van endo maar ms is er iet anders die die klachten je kunnen geven

je kunt nu bellen naar de ha

ik vertrek naar mijn werk en lees vanaaf wel bij of je terecht kon en hoe of wat

succe s

Bedankt voor de info.

Kan om 9.15 uur terecht bij de ha.

Liefs, Chantal.

en hoe was het wat zei de ha ?

ik heb van de ha een verwijzing naar de gyn gekregen. Ook omdat het nog niet wil lukken met onze wens. Ook moet ik gaan tempen dus daar ben ik ook mee begonnen. We mogen 23 febuari naar de gyn.

Liefs, Chantal.

oké succes,

dus toch een verwijzing, dan heb je een ha die wel luisterd en gevoelsmatig weet hoe of wat, fijn dat ie je niet afwimpeld.

Wb tempen er is ook een topic over, ms als je wilt kun je daar aansluiten er is nl redelijk wat info enzo,

Hopelijk kun je rap bij de gyn terecht en kun je je vragen beantwoord krijgen

groetjes bianca

Hoi Bianca,

mijn huisarts vroeg gelijk hoe lang we al bezig zijn en zei gelijk dat hij ons door wilde sturen naar de gyn. Heb er zelf niet een om hoeven vragen.

We konden 5 januari al terecht maar dan zijn we een weekend weg en toen werd het 12 jan. Maar hubbie wou toch nog even een maandje wachten en heb toen de afspraak weer verzet naar 23 feb.

Liefs, Chantal.

Hai,

Wij zijn na de geboorte van wessel bezig voor een tweede kindje. IK heb in aug 2005 en fefr 2006 een miskraam gekregen en daarna niet meer zwanger geworden. Ook ik heb de stap genomen om naar de huisarts te gaan.Verder vertelde de huisarts ook over het tempen. en ik kan volgende week al terecht bij de gyn. IK ben benieuwd wat die te zeggen hebt. Want net zoals jij zegt naar 1 jaar of langer wil je toch zwanger zijn.

groet anita

heel veel succes ook jij , mijn man en ik zijn net het traject uit wb onderzoeken waarom we de mk en ma hadden en wrm we niet zwanger raken n u na bijna 2 jaar, helaas niks uitgekomen en gaan we verder zoals we al deden wachten klussen huilen wachten verdriet en vechten vooral vechten

Bianca: ik hoop voor je dat deze wens toch heel gauw vervuld gaat worden!!!

Anita: Goh dan mag jij ook heel snel naar de gyn. Hoop voor je dat je een duidelijk antwoord krijgt.

Liefs, Chantal.