consultatiebureau

Tjemig, wat een rotwijf zeg… :evil: :evil: :evil:

Je hebt heel goed gehandeld hoor! :thumbup: :clap: En logisch dat je het je toch aantrekt… :hug: Ik zou zeker een klacht indienen, zo’n mens mogen ze nooit meer loslaten op jonge moeders met beebs! Eerst terug naar school: ze heeft nog heel wat te leren!

Jeetje wat een belachelijk mens zeg :twisted: en heel goed dat je zo hebt gereageerd.

Nu moet ik zeggen dat onze verpleegkundige echt een schat van een mens is en altijd zegt kijk goed naar je kind want die geven dingen wel aan. Onze arts is ook wat hmm hoe zal ik het zeggen…Wazig maar soms zeg ik jaja en denk ik doeiiii :mrgreen:

lekker laten gaan en je dochter genoeg geven en wat je wel kan doen is tussen door bv fruit ipv een koekje als je dat al doet dan he :lol:

Maar verder lekker laten bekijken :thumbup:

Jeetje meid wat een stomme vrouw was dat.



Mijn zoontje was met 12 maanden al 15 kilo bij 87,3 cm lang.



Nu is hij net 20 maandjes oud weegt 16,5 kilo bij 95,3 cm lang.



Hij is dus wel te zwaar.

Maar ik krijg er verder niet veel opmerkingen over hoor.



Ik vind je dochter dus heel mooi in verhouding.



Mijn zoontje was met 6 maanden oud 76 cm lang bij 10,5 kilo.

En toen was hij gewoon al heel groot voor zijn leeftijd maar dat was mooi in verhouding dus wat die vrouw tegen je zegt klopt echt niet hoor.



En zowiezo niets halveren hoor je geeft je dochtertje precies wat ze nodig heeft.



Wat je kan doen is gewoon ja en amen zeggen,maar niet nakomen,ze denken soms echt dat ze meer weten dan een moeder zelf.



Luister gewoon naar je moeder gevoel meid,jij weet het beste hoe je kindje is en wat het nodig heeft.



Laat ze daar maar lekker zeuren op het cb.



groetjes Bianca

dank jullie wel voor julile lieve woorden! :hug:

Ik was laatst ook op het cb met Lizz, ze is 1,5

Ze weegt iets meer als 11 kilo en is 80 cm



Ze zeiden ook dat ze iets te zwaar was, als je haar ziet is het een krielkip





Meid trek het je niet aan :hug:

Dat slaat toch nergens op, je kind kan toch zelf wel aangeven wanneer ze genoeg heeft gegeten. Moet je haar honger laten lijden :shock: :evil:

Zo inderdaad, wat een kreng!



Mijn kraamverzorgster zei laatst… ik citeer " Je moet je niet zoveel gaan aantrekken van het CB, want ze denken ALTIJD anders. :roll: " :lol:



Maar goed gehandeld, zo hee!

:shock: wat 'n muts.



Nou, Eline weegt 12 kg, en is 83 cm. Keurig op haar lijntje en eet niets te veel,zelfs minder dat dat ze zou mogen. Niemand die ik er over hoor op het CB hoor. Je hebt het goed gedaan, groot gelijk.

Het zit toch wel binnen curves, zoals anderen ook zeggen. Pff…

Goed gedaan, je kind krijgt genoeg binnen, 3 boterhammen op 1 dag dat is toch niet zo veel. Raar hoor. En een kind van dit gewicht/lengte kun je gewoon niet op dieet zetten, dat wil je ook niet eens, hoor. Gewoon doorgaan… En drinken is ook goed, water, thee, diksap. Nou ja zeg…