OW OK WIST IK NIET SORRY
En je caps staat aan 8)
Cebe… hier ook samen slapen hoor… ben toch echt 31 :mrgreen:
Ik ben gewoon te nuchter denk ik… als je de wereld moet geloven is alles gevaarlijk en een risico…
jammer genoeg hebben niet veel mensen verstand van statistieken en als je de risico’s omzet naar cijfers dan gaat het vaak om promilages en niet om procenten.
Idd… mits je gezond bent, niet onder invloed van iets of extreem moe, dan kan het prima.
Wij hebben dus een waterbed en vandaar dat we de kids altijd wel in een reiswiegjes, cosycot of op het verschoonmatras hebben gelegd bij ons in bed.
En van dat rollen… precies, mijn ervaring ook.
EROP rollen kan alleen als je dronken bent ofzo… ik ben me zeer bewust van mijn kind in bed.
Nog wel meer dan van mijn man, want die krijgt nog wel eens een mep van mij in mijn slaap :lol:
cell: je oudste is van 2004 even rekenen 27 dus, net niet, hè :mrgreen:
jongere moeders zouden flexibeler en onbevangener zijn, tenminste dat staat altijd in de lijstjes met “voordelen” ze zouden meer opvoeden vanuit gevoel, dat herken ik op zich wel. Voor mij voelt het goed af en toe samen te slapen, dus doe ik dat. maar of het echt aan mijn leeftijd ligt… :shifty:
sterker nog… ik word 32 vooooor Aniek 4 word en ik was dus net 28 dat zij kwam Als het tegenzit kan dit kindje mijn verjaardagscadeautje worden… ben 12 uitgerekend en 23 jarig :shifty:
mijn vader en ik scheelden 2 dagen, dus werden onze verjaardagen altijd samen gevierd (lees: die van mijn vader dus niet ). Vond hij wel prettig. Of hou jij er juist van uitgebreid je verjaardag te vieren?