Hallo, ik heb hier al wel meer mee geschreven op dit forum. en heb toch nog even een vraagje. Zoals je misschien wel eerder heb gelezen heb ik 1 dec mijn spiraaltje laten verwijderen. ben daarna nog niet ongesteld geworden. heb een positieve test gehad op eerste kerstdag en daarna twee negatieve testen. ik heb alleen deze weken ook zoveel last gehad van buikpijn niet normaal. maar nu ik vanmorgen op stond leken het wel weeen zon pijn deet het. Maar verder blijf ik last hebben van zwangerschapskwaaltjes.toen ik zwanger was van renzo had ik dat ook wel hoor maar nu na die twee negatieve testen heb ik natuurlijk niet meer zoveel hoop!
herkent iemand die vreselijke en continue buikpijn?
niemand?
mijn gevoel zegt me dat het 2 dingen kunnen zijn
1 je was wel zwanger maar er komt een miskraam aan en dat je daarom zoveel pijn in je buik hebt
dat zou dan die 2 negatieve testen kunnen verklaren
2 je hebt een valse positieve test gehad en je bent nog bezig met ontspiralen zeg maar
het is sowieso verstandig om nog even 3 cyclussen af te wachten want je baarmoeder wand heeft nog maar een erg dun slijm laag waardoor innestellen moeilijker word voor een vruchtje
maar zou zeggen als je het niet vertrouwd bel je huisarts of een vk
misschien kunnen die iets voor je betekenen
bedankt voor je antwoord…heb nog zo sterk het gevoel dat ik zwanger ben dat ik nog maar geduldig af wacht denk ik. Anders kan ik altijd volgende week ofzo nog een keer een test doen…
Als je net een spiraaltje hebt verwijderd dan kan je cyclus in de war zijn. Hoelang heb je het spiraaltje gehad. En had je daarvoor een regelmatige cyclus.
Ik heb meer berichtjes gelezen van je. En als je echt het gevoel hebt dat je zwanger bent zou ik gewoon een bloedtest aanvragen bij de huisarts. Zodat je de onzekerheid kwijt bent.
Groet Anita
ja ik denk dat ik volgende week anders toch maar een keer naar de huisarts ga als ik nog niet ongesteld ben.
voor mijn spiraaltje was mijn cyclus altijd hetzelfde wel had ik altijd last van tussentijdse bloedingen en dat had ik met mijn spiraaltje gelukkig niet meer…ALs je er naar vraagt doen ze dat dan makkelijk zon bloedtest?