Condooms

Tot nu toe hadden we altijd condooms van Durex, maar ik zag een aanbieding voor condooms van het Kruidvat, 1+1 gratis.

Nou had ik het er met mijn man over maar die vertrouwd het niet en heeft toch liever de Durex.

Ik zou denken, die dingen hebben een keurmerk toch, dus dan moeten ze toch aan bepaalde eisen voldoen en is het toch gewoon veilig?



Welk merk condooms gebruiken jullie? (voor degene die ze gebruiken natuurlijk :wink: )

Heeft iemand ervaring met condooms van het Kruidvat?

Zijn alle merken condooms net zo veilig? Of is Durex het beste?

Ik vond Durex het fijnste, heb wel eens andere gebruikt maar kwam altijd weer terug bij de paarse durex.

Wij gebruiken altijd die groene Kruidvat-condooms, werken prima hoor. Ik zou me niet te veel zorgen maken. Ik wist niet eens of ze een keurmerk hebben, maar ik ga er vanuit dat het Kruidvat niet zomaar wat verkoopt.

uhhh condooms wat zijn dat? :shifty: :mrgreen:

geen idee… heb in mijn jongere jaren altijd durex gebruikt… maar ja van het kruidvat zullen ze toch ook wel goed zijn?

Wij gebruiken altijd die van het kruidvat… Voldoet prima :wink:

Wij ook die van kruidvat, vind die van durex veel te duur :lol: hollander

nou dat vind ik dus ook hoor hahaha, en nu zag ik dus dat die van de Kruidvat 1+1 gratis zijn, dus dan is het helemaal goedkoper dan Durex

alles word toch gewoon getest, dus neem aan dat het dan gewoon goed is, zelf nooit gebruikt van de kruidvat



je kan ook bij de vomar van die jippie condooms kopen die zijn 1 euro voor 10 :lol:

Wij hadden Basic van kruidvat, voor ons zijn die niet prettig, te dik… en zijn terugggegaan naar Durex.

lekker cheapie van de hema. voldoen prima

Heeej, hebben ze ze daar ook?! :smiley:

Via zerocondooms, je krijgt ze dan gratis als je aan verschillende enquetes mee doet :mrgreen:

lidl heeft ze tegenwoordig ook! zelfs met ribbels en fruitsmaak…



geen problemen mee overigens hier :slight_smile:

hier ook altijd lidl en ga nu de kruidvat proberen want die zijn nu nog goedkoper dan die van de lidl :mrgreen:

Hier een latex-allergie… dus betekende verplicht gebruik van de Durex Avanti (de enige latex-vrije condoom). En ik kan de verzekeren: een vrijpartij werd een kostbare aangelegenheid… :mrgreen:

Nou idd!! :lol: Dan moet je er wel écht van genieten anders is het het niet waard! :lol:

Gaan verzekeren bij CZ jongeren verzekering, krijg je 50 stuks cadeau en mag later nog eens 50 stuks aanvragen :mrgreen: