Condensdroger

Mijn droger is na 11 jaar trouwe dienst helaas ten einde :frowning:



Nu zoek ik een nieuwe. Misschien dat jullie me kunnen helpen.



Ik zoek een condensdroger van zo rond de 400-500 euro die de ruimte waar hij in staat niet vochtig maakt. Sommige condensdrogers doen dat wel begreep ik al.



Wie heeft tips voor mij?

Wij hebben een bosch maxx 7, maar die was iets duurder. Hij bevalt heel goed en de ruimte wordt niet vochtig :thumbup:

@cees77 wrote:

Wij hebben een bosch maxx 7, maar die was iets duurder. Hij bevalt heel goed en de ruimte wordt niet vochtig :thumbup:






Bosch maxx 6ā€¦ ook al jarenā€¦ bevalt goedā€¦

welke prijsklasse hebben we het dan over?

Volgens mij hebben wij er 650 voor betaald, maar zeker weet ik dat niet meer. We hebben wel een iets luxere uitvoering genomen. Ik weet alleen ook niet meer wat het iets luxere nu was :oops:

hmmā€¦ moet even aan Az hier vragenā€¦ niet thuis, dus straksā€¦ ik gok tussen de 400-500 euroā€¦ :think:

@faizaa wrote:

@cees77 wrote:
Wij hebben een bosch maxx 7, maar die was iets duurder. Hij bevalt heel goed en de ruimte wordt niet vochtig :thumbup:






Bosch maxx 6ā€¦ ook al jarenā€¦ bevalt goedā€¦




Idem En die zat wel rond de 600 euro toen hoor, misschien og wel iets duurder.

@Sennapen wrote:

@faizaa wrote:
@cees77 wrote:
Wij hebben een bosch maxx 7, maar die was iets duurder. Hij bevalt heel goed en de ruimte wordt niet vochtig :thumbup:






Bosch maxx 6ā€¦ ook al jarenā€¦ bevalt goedā€¦




Idem En die zat wel rond de 600 euro toen hoor, misschien og wel iets duurder.






oh echtā€¦ :shifty: weet ik dus niet meerā€¦



hij heeft een extra grote trommelā€¦ kon volgens mij 7 kilo inā€¦ (?)



Az had er laatst wel 15 kilo ingeduwdā€¦ :naughty: :hand:



ging het ding raar doenā€¦



wilde hij gewoon een nieuwe kopenā€¦



maar Faitje heeft t gefikstā€¦ all by myselfā€¦ :mrgreen: :inlove:



en een beetje google

Hahahaha! Goed bezig Fai! Hoe heb je hem gefikst? je maakt me nieuwsgierig :mrgreen:



Bosch is dus een goed merk begrijp ik?

Hij stopte gewoon in elk programma na een paar minutenā€¦ bleef ie hangenā€¦ alles gechecktā€¦ pluisjesding leeggehaaldā€¦ enz enzā€¦



Zegt Azā€¦ ik google wel evenā€¦ maar nee hij kon niks vindenā€¦



De droger gebruiken wij voor het kleine kutgrutā€¦ sokjesā€¦ onderbroekjes vd kidsā€¦ hempjesā€¦ handdoeken enzā€¦



Na een paar weken was ik er flauw vanā€¦ gereedschapje erbij gehaaldā€¦ dekentjeā€¦ oude kleren aanā€¦ (oh ik hou ervanā€¦ ) en even gegoogledā€¦



Ding achter opengedraaidā€¦ ging nog verdomd moeilijk, had je een speciale sleutel voor nodigā€¦ er zit gewoon (!!) een reset knop opā€¦ een kleine rodeā€¦ ingeduwdā€¦ klaar is keesā€¦



Vind dat dan zoooooo lekker om Az te bellen en te zeggen dat ik de droger gemaakt hebā€¦ :mrgreen:



En heb paar jaar geleden hetzelfde gehad met de wasmachineā€¦ zelf de koolborstels vervangenā€¦ joepieā€¦ kosten waren volgens mij rond de 12 euroā€¦



:thumbup:



Bosch is ok denk ikā€¦ maar als ik poen over hadā€¦ zou ik alles van Miele kopenā€¦ :inlove:

Wij laten alle reperaties doen :angel: en ā€œons mannetjeā€ zegt dat (op Miele na) Bosch en Siemens het beste zijn. En Bosch en Siemens is vergelijkbaar qua kwaliteit. Helemaal zeker weet ik het niet meer, maar volgens mij komt het zelfs uit dezelfde fabriek.

hoi Ninanien,



Wij hebben een whirlpool b-class, 7 kg. AWZ7870. effe" googelen :wink: )



HƃĀ©ĆƒĀ©l tevreden over (mijn vorige liet erg veel vocht na - en droger staat in de keuken dus was echt niet handig. Deze laat totaal geen vocht na ! superding !!!

en heus niet duurā€¦



liefs

Gerda

ps: ik was net op fb en las ƃĀ©ĆƒĀ©n en anderā€¦ jeetje meis !

dikke knuffel voor jou hoor !

wij hebben een indesit bevalt ons prima droogt goed en was niet duur

Heb even op vergelijk sites gekeken en deze had goede recensies

hier voor hadden we een edy deze heeft het 13 jaar gedaan dus sorry maar merk zegt me niet zoveel dan

Succes met het uitzoeken!

@faizaa wrote:

@Sennapen wrote:
@faizaa wrote:
@cees77 wrote:
Wij hebben een bosch maxx 7, maar die was iets duurder. Hij bevalt heel goed en de ruimte wordt niet vochtig :thumbup:






Bosch maxx 6ā€¦ ook al jarenā€¦ bevalt goedā€¦




Idem En die zat wel rond de 600 euro toen hoor, misschien og wel iets duurder.






oh echtā€¦ :shifty: weet ik dus niet meerā€¦



hij heeft een extra grote trommelā€¦ kon volgens mij 7 kilo inā€¦ (?)



Az had er laatst wel 15 kilo ingeduwdā€¦ :naughty: :hand:



ging het ding raar doenā€¦



wilde hij gewoon een nieuwe kopenā€¦



maar Faitje heeft t gefikstā€¦ all by myselfā€¦ :mrgreen: :inlove:



en een beetje google




Nou ik weet nog wel dat ik hem wat duur vond, maar he ik ging pas op mezelf en alles was duur :angel: :silenced:



Maar ik duw er ook wel eens wat meer in hoor, zodat ie lekker vol zit :oops:

Tuurlijk is dat veel geldā€¦

Nou de mijne had em echt zo enorm vol geproptā€¦

Er kwam echt een boel stoom uit de trommelā€¦ het rook ook echt verbrandā€¦

Ik was boosā€¦ en tjaā€¦ toen kwam de stoom uit mijn orenā€¦ :lol:

Whaha, ik moest lachen om het laatste, maar was natuurlijk helemaal niet lachwekkend. Dan zat ie wel ontzettend vol :shock:

Neej ik stond met de stok achter de deur te wachten hoorā€¦ :mrgreen:





nah zo erg was het niet maar wie gooit die trommel ook 4x zo vol jeetje :lol: :roll: :lol:

@faizaa wrote:

Neej ik stond met de stok achter de deur te wachten hoorā€¦ :mrgreen:





nah zo erg was het niet maar wie gooit die trommel ook 4x zo vol jeetje :lol: :roll: :lol:




Haha, die dacht , dan is het sneller klaar :lol: :lol:

Mannenā€¦ :roll: :mrgreen:

mn droger is vandaag bezorgd. Hebben ze mn stopcontact gemold :frowning: En ik heb er nog wel eentje in het hok, maar daar zitten de vriezer en cv ketel al op. Om daar nu ook nog een wasmachine en droger op aan te sluitenā€¦



Dus ik bel expert, eerst veel geblabla. Ja meneer ik heb de stop al vervangen en heb alles al gecontroleerd. het is de contactdoos die het niet doet. We gaan het uitzoeken zegt hij. Wat nou uitzoeken, wat je sloopt moet je maken. Kan ik straks zeker nog op mijn kosten een electricien laten komen voor iets wat zij kapot gemaakt hebben. Lekker dan.



Jeetje ik baal hier echt van hoor. :evil:



Zo!