Wie heeft ervaring met het bezoeken van concerten tijdens de zwangerschap?
Aanstaande zaterdag is er een concert van een (metal)band waar ik erg graag heen wil. Ik ben echter 28 weken zwanger en weet niet zeker of het kwaad kan.
Als ik ga, ben ik wel van plan om dicht bij de uitgang te gaan staan (in ieder geval niet in de drukte). Een zitplaats zou natuurlijk helemaal ideaal zijn.
Het kan geen kwaad hou alleen rekening met extra beweging in je buik dat had ik met Brian ook.
ik heb ook wel wat concerten bezocht toen nano nog in mijn buik zat. Ging prima hoor. niet in de moshpit gaan staan zou ik zeggen, en verder vooral lekker genieten :mrgreen:
edit: het enige bezwaar is natuurlijk dat je niet al die metalheads kunt vragen of ze hun sigaretje uit willen maken voor je…
Ik ben in 2003 naar Robbie Williams geweest en had zitplaatsen maar ik raakte overstuur van het gedreun.
Ryan stuiterde alle kanten op in mijn buik en ik voelde elke trilling dwars door mij heen gaan.
Ik heb uiteindelijk alleen op de stoel gezeten met mijn armen om mijn buik.
Ik was toen rond de 25 weken zwanger…
Hier geen problemen ondervonden met concert bezoeken,dus lekker gaan zou ik zeggen.
Mijn moeder bezocht concert na concert toen ze zwanger was van mij zelfs nog met 36 wk geloof ik…
…
Ik ben dol op muziek, zing, en ben (al zeg ik t zelf) behoorlijk muzikaal! :lol:
Ik herken het gevoel van Mellie. Ik had het alleen al in de bioscoop. We waren naar een actiefilm aan het kijken met harde geluiden en voelde Lynn ook alle knten op stuiteren. ik vond het zo zielig. Ik heb 2 jassen om mijn buik heen gewikkeld en besloten om niet meer te gaan. Voor mij voelde het niet goed.
Ik was 35 en 36 weken zwanger toen ik nog naar concerten ging. Met 36 weken ging ik naar Marco Borsato en de muziek was best hard. Ging prima maar was wel vermoeiend. Mischa lag in mijn buik te genieten volgens mij want hij stuiterde niet alle kanten op, maar goed is geen Metal he…
Ik zou lekker gaan en genieten. Spreek gewoon af met degene met wie je gaat dat als je je niet goed voelt o.i.d. dat je dan weg gaat.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het gewoon proberen. En gaat het niet… jammer dan, dan maar eerder naar huis.
ook ik heb een metalband bezocht in mij zwangerschap.
kleintje had toen geen last van gehad lag denk heerlijk te slapen in het warme water .
hey hallo,
Toevallig vroeg ik me dit laatst ook af omdat wij in juni naar justin gaan .
Ik had de gyno gevraagt en die gaf ook aa dat t geen probleem is alleen niet te dicht naast een box gaan staan dat was t enige !
Dus geniet er lekker van zou ik zeggen.
Liefs loes
Gewoon lekker gaan, hoor! Enneh… Wat voor metalband is het??? :mrgreen:
Je merkt het ook vanzelf wel. Als het echt té druk wordt in je buik, kun je altijd nog ergens apart gaan staan toch?
Heel veel plezier! :dance:
Ohja… En wáár is het? Misschien kan ik je dan tips geven m.b.t. de ruimtes daar…
Ik ben met 26 weken zwangerschap, dus wel korter dan de jouwe, naar Ahoy, naar Bryan Adams geweest. Derde zwangerschap maar ondanks dat liep ik lekker de hele avond te springen alsof ik een tiener was!
Ik wist wel waar de EHBO was, voor het geval dat, maar die heb ik niet nodig gehad.
ik ben met 37wk naar depeche Mode geweest. Geen enkel probleem. Wel ben ik al maanden van tevoren de cd vaak gaan draaien zodat m’n kleintje het zou herkennen.
Met bijna 34 weken naar Bon Jovi geweest en nergens last van! De kleine was heerlijk rustig door het gespring en het dansen van mama :lol:
Mijn vorige zwangerschap ben ik ook regelmatig naar (harde muziek) concerten geweest.
Toen ik ongeveer 34 weken zwanger was ging ik nog naar een show van ook een metalband, op zich was dat geen probleem maar ik voelde me ontzettend onrustig. Als die bangende dronken mensen om me heen, die keiharde muziek, ik had echt de neiging om iedereen die bij me in de buurt kwam te slaan hahaha. Dus ik ben weg gegaan, Luister naar je eigen gevoel, dan is het prima!! ( naar welke band ga je?)
IK ben ook vaak naar concerten geweest. En wat ik leuk en grappig vind is dat wessel de muziek nu echt herkend. Toen ik 30 weken zwanger was van hem zijn we naar van dik hout geweest en wessel danst al heel lang op de muziek van van dik hout. Hij herkent de muziek nu echt
groet anita
Bedankt voor de reacties.
Ik ben gewoon gegaan en het ging hardstikke goed. Ik had van tevoren nog even gebeld of er zitplaatsen waren, een hele avond staan zag ik toch niet zo zitten. Deze hadden ze niet, maar ik kon zonder problemen een barkruk meenemen naar de zaal (het was in de boerderij in Zoetermeer, dubbelconcert van Blind Ego en Sylvan). Dit heb ik dan ook gedaan en het ging hardstikke goed. Kleine trappelde er rustig op los, zoals elke avond. Het was niet meer dan anders. Ik was wel erg moe aan het eind van de avond en heb heerlijk geslapen in de auto.
Groeten Veronique