Concert Duran Duran

Ik zag net dat Duran Duran op 11 juni optreedt in Den Haag. Echt jeugdsentiment!!! Nu wil ik er heel graag heen, maar welke site is betrouwbaar om kaartjes te kopen?? Via het Kyocera-stadion waar ze optreden kwam ik op onlinetickets, maar daar staat wel bij dat het doorverkochte tickets zijn… Kan het kwaad om daar tickets te kopen? Jullie begrijpen al dat ik nou niet bepaald regelmatig een concert bezoek…

Ik heb diverse andere sites bekeken, maar of ze bieden geen kaartjes aan of ze zijn duurder.



Wie gaat er overigens nog meer naar toe? Het ziet er naar uit dat ik alleen ga, mijn mannetje vindt het niets!



Groetjes,



Viratine

Wij gaan 8)



Ook tickets online gekocht, waar weet ik niet, iemand anders heft het gedaan voor ons.



Maar kijk eens op mp, voor mijn vriendin afgelopen weekend nog een kaartje gehaald bij een particulier, voor de kostprijs.

Onze kaarten waren met verzenden 25 euro p.s duurder :silenced:

Mijn collega gaat ook!



De officiële verkoop gaat via See Tickets, alle andere aanbieders zijn doorverkopers en willen extra winst maken.



Edit beheer: link verwijderd



Er zijn nog kaarten zag ik, dus veel plezier :mrgreen:

Concert is afgelast!!



http://muziek.nieuws.nl/646048/show_duran_duran_op_the_hague_jazz_afgelast



Jammer maar helaas :frowning:

Nu maar op stap dan zaterdag, de oppas is toch al geregeld :angel: :stuck_out_tongue: