Computerverslaafde ouders laten baby creperen

SUWON - Een stel met een computerverslaving heeft hun drie maanden oude dochtertje laten verhongeren, terwijl ze in een internetcafé tijd doorbrachten met hun virtuele dochter.

De computerjunkies uit de zuid-Koreaanse plaats Suwon brachten soms wel twaalf uur door achter de computer. Al die tijd lag hun echte dochtertje in hun appartement te creperen.

De politie verklaarde dat het koppel verslaafd is geraakt aan de game Prius, een soort Second Life-spel waarbij een virtueel personage moet worden opgevoed, aan een baan worden geholpen en zo zijn/haar weg moet vinden in een on-line wereld.

Eenmaal thuis ontdekten de gamende ouders dat hun echte kindje aan ondervoeding was gestorven. Aan de gealarmeerde politie bekende het stel het meisje ook bedorven poedermelk te hebben gegeven. Ook sloegen zij het meisje vaak. (DVDH)

04/03/10 22u55

:shock: Ik speel ook online games (Dan World Of warcraft), maar gelukkig nooit ten nadele van Riley :shock:

:shock:

echt schokkend dit

Ik denk dat kinderen al snel de dupe worden van computer verslaving van hun ouders…dat is al heel erg triest…, maar dit is wel heel erg :shock:

OMG wat erg zeg, arm hummeltje :cry:

:kaars:

Hoorde het vanochtend bij Giel op de radio.

Eigenlijk dacht ik dat het een broodje aap was ofzo…

Hij vertelde namelijk ook over een stel dat hun 18 maanden oude dreumes had laten verhongeren als straf omdat het geen amen zei na het dankwoord.

Dat zou al best knap zijn, met 18 maanden…

Wat moet je hier nu op zeggen?

Te absurd natuurlijk…

dat van die 18 maand oude baby schijnt echt gebeurt te zijn in een sekte in Amerika. Zijn 3 volwassenen voor veroordeeld met mogelijke straffen tot 60 jaar gevangenis!

:cry: arm kindje, afschuwelijk :cry: