computer kapot....... of??

ik heb net een nieuwe video kaart in mijn computer gestopt en nu lijkt mijn computer het niet meer te doen…

misschien ontgaat mij iets hoor dat ik per ongeluk een of ander stekkertje heb aangeraakt ofzo :think:

als ik de stekker in mijn computer stopt gaat de ventilator blazen en lijkt hij dus aan te gaan maar na 5 seconde blazen slaat ie dus weer uit en doet hij helemaal niks meer…

heb ook al geprobeerd met die kaart eruit maar blijft hetzelfde…

om 18.30 komt mijn man thuis en dan gaat hij kijken maar zou graag weer voor die tijd gewoon op m’n eigen computer willen computeren…

iemand een id wat dit kan zijn?

Hoi

Het kan zijn dat je ventilator (compressor heet dat geloof ik) niet goed meer werkt. Waardoor het te heet word in je kast. Hierdoor slaat ws ook je pc steeds uit?

Heb het zelf onlangs ook gehad. En mijn ventilator was door en door vuil van de stof die er in zat.

Na dat ik hem schoon gemaakt had deed hij het wel weer een paardagen… En toen zei die doe ht zelf maar.

Uiteindelijk dus dat compressording vervangen voor een nieuwe en nu doet mijn pc het weer zonder uitval prooblemen.

Misschien dat dat het is?

hopelijk is niet je moederboard kaduuk :?

Klinkt nl wel zo… en toen bleek mijn moederboard kaduuk te zijn.

hm… ventilator ziet er best schoon uit

computer reageerd trouwens alleen 5 seconde op de stekker en niet op het aan en uitknopje…

Kan ook idd je moederbord zijn …

Bij mij was het gelukkig de ventilator…

Sterkte … het gemis van een pc is vrezelijk :slight_smile:

:frowning: hoop echt niet dat het m’n moederboard is

ja idd gelukkig hebben wij hier 2 computers maar heb toch liever m’n eigen computer