comi sleeper vanaf welke leeftijd qua maanden

hoihoi



als het goed gaat ben ik over twee dagen in het bezit van een comi sleeper. Hier ben ik erg blij mee aangezien mijn meisje nog steeds last heeft van ondertemp.



Maar vanaf wanneer kan ik haar daarin leggen. De leeftijd die op internet staat is van 0 tot 1 maar ik las ook iets over vanaf twee maanden. Wat hebben jullie gedaan



groetjes

marlies

Ow heerlijk een combi-sleeper maandje geleden heb ik er ook 1 aangeschaft dan wel de 110 centimeter.





Maar volgens mij mogen ze er gewoon al in hoor, zal wel nog te groot zijn maar mouwtjes moet je gewoon iets verder dicht naaien. gewoon met 1 stikje is ook voldoende, en mouwtjes gewoon een x oprollen.



Maar je hebt geen dekentje meer nodig, mag je ook niet gebruiken bij de combi-sleeper.

Hoi,



Onze Lyam lag er al in toen hij 2 mnd was. Moet wel zeggen dat hij groot is. (hij is nu 4 mnd en 70 cm bij een gewicht van 10,2).

Nou was Nica toch een redelijk formaat baby maar ik vond hem pas met 6 maand echt geschikt voor haar. Eigenlijk vind ik de leeftijdsaanduiding niet helemaal correct, ik zou eerder zeggen van 6 mnd tot 1,5 jaar.

ik heb hem nu binnen en ik moet zeggen dat ik het gat voor haar hoofd wel mee vindt vallen. Ik heb het nog iets geprobeerd eerst even wassen aangezien hij naar rook ruikt



groetjes

marlies

Bij ons weten is de combi sleeper pas geschikt vanaf 3 mnd. Zelfs voor Marley is hij nog te groot en die is al 3 mnd geweest :frowning:

hoihoi



ik heb litle companie gebeld.

Volgens haar kan het vanaf dag 1 ze hebben het product al 10 jaar en er is nog nooit wat mee gebeurt. Het staat alleen een beetje raar. Haar advies is gewoon proberen. Desnoods tijdens het middagslaapje zodat ik kan zien wat er gebeurt.



groetjes

marlies

Wij gebruikten hem ook vanaf 2 maanden ongeveer.



We stroopten gewoon de mouwen iets op.



Gaat prima hoor :thumbup: .

Wij gebruikten hem ook al heel snel (bij beide kids) het ziet er een beetj eraar uit, echt een michelin poppetje maar er gebeurt niets met je kindje. Tenminste hier ging alles goed, hoefde de armen niet kleiner te maken.

Hier is hij ook nog steeds aan de grote kant.



Ik gaf in gezinnen altijd het advies bij een slaapzakje dat als hij aan is het hoofdje niet door de hoofdopening kan zakken. Want je anders kan doen is hem tijdelijk een stukje dichtnaaien en later openen als je kindje wat gegroeid is.