Comfort alleen voor spugers?

Hoi allemaal,

SInds deze week krijgt Nena haar voeding gemengd met Frso comfort.

Ik heb in mijn handen gestaan met de voeding van Kr**dv
t (prijstechnisch :thumbup: ) maar daar stond alleen op dat het tegen spugen was en niet zoals bij comfort tegen spugen én krampjes.

Iemand ervaring?

gr

muts

Wij gebruiken friso normaal en friso comfort tegerlijk. 3 om 3 schep en we geven het tegen de krampjes die hij heeft en moeilijke poepen. Het moeilijke poepen is verdwenen. Het spuit eruit nu. Krampjes (of toch wat anders) heeft hij nog wel last van.

Hoi Schoen,

ja dat gebruiken we nu dus ook maar ik denk er over om over te stappen naar Kruidvat voeding ivm de prijs. Alleen daar staat op hun comfort uitvoering alleen vermeld voor spugers en niet voor zowel spugen als krampen. Vandaar dus mijn vraag

gr

muts

Stormkreeg rond de 3,5 maand erg last van krampjes en begon ook wat te spugen, dus ben ik (op advies van het cb) overgestapt van Frso Normaal naar Frso Comfort. Na een tijdje viel mijn oog ook op de voeding van het Kruidv*t. Dus eens geprobeerd. Eén schepje vervangen ging goed, maar bij twee ging het al fout. De krampjes begonnen weer terwijl ze met de comfort juist eindelijk verdwenen waren. Ook begon hij weer te spugen bij 3 schepjes… dus hier maar weer terug naar de comfort en het daarbij gehouden… Ik hoop dat het voor jou wel :thumbup: werkt, maar mijn ervaring is dus niet zo geweldig… :frowning:

Nou hier is het Krdvt avontuur ook afgelopen hoor!

Had het eerst langzaam aan gemengd met Fr
so dat ging goed, nu helemaal over op Kr
dvt, maar ineens best vaak dunne spuitluiers, ook midden in de nacht. Aangezien we zondag op vakantie gaan toch maar weer Frso gehaald.

Jammer!

gr

muts

PS: mocht er iemand interesse hebben in 1,5 pak normale voeding van Kr**dv*t… heb het dus nog staan (er zijn vast ook beebs die het er wel goed op doen?)