Ik heb net twee combisleepers gescoord via MP. Nu ligt T er in met alleen een rompertje aan en een luier natuurlijk 8)
Het is nu zo’n 18 graden op onze kamer. Is dat goed, of ligt hij zo te rillen of te zweten?
Combi sleeper echt een geweldig ding !!!
Maar op haar kamertje is het nu euhmm ff kijken hoor… 18,6 graden en ze heeft een rompertje aan met een dunne pyjama.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik zal zo even voelen en anders doe ik hem nog een laagje aan.
Hej,
Merel heeft met die temeperatuur alleen een rompertje aan.
Bij 14/15 graden of lager krijgt ze een broekje en shirtje aan en als de temp beneden de 10 graden komt gaat de kachel (licht) aan.
Hier dus allen met een rompertje met die temp.
Groetjes
Yvonne
HIer was ook alleen een romper voldoende. Hij komt sinds hij ziek was elke 2 uur, dus ik kon het goed checken. Gisteren was het echter bijna 20 graden op de slaapkamer en toen had hij toch koude (koele) beentjes. Toch maar een broekje aan gedaan dus. Of moet ik echt alleen op z’n nekje afgaan? :think:
Lars heeft er meestal wel een pyjama onder aan. Je kan zijn nekje voelen vanavond. Als die lekker warm is dan is het prima. Ene kind is ook sneller warm dan de ander. Onze ervaring is wel dat de combi-sleeper heerlijk warm is!