Mijn vraag is een gecombineerde…
Hij gaat over plotselinge angst voor WC, zonder duidelijk aanwijsbare reden. En over het voorhuidje van het piemelte…
Verder doet Bart qua zindelijkheid sinds gisteren weer vreemd. Opeens is de WC eng en schreeuwt hij moord en brand als hij er op gezet wordt. Het nam vandaag zulke extreme vormen aan dat ik hem maar een luier om heb gedaan en hem aangemoedigd heb om in de luier te plassen. Het arme kind liep krom van de aandrang. Vraag constant of hij ergens pijn heeft...maar hij zegt steeds nee...alleen dat de WC eng is en de luier voor kleine kindjes. Hoe moet ik hier nu mee omgaan?
Nog een vraagje aan de jongens-mama's onder ons....."masseren" jullie het voorhuidje van hun piemel? Ik hoor berichten dat het wel moet en ook dat het juist niet moet. Ik dacht dus altijd van niet en deed er weinig mee, behalve reinigen natuurlijk. Nu zei mijn oppas onlangs dat je 1x per week het voorhuidje zachtjes naar achter moest schuiven om te voorkomen dat het vast ging groeien. Dus wij dat gedaan, Bart schreeuwt moord en brand. Zou dit poep- en plas probleem hier mee verband kunnen houden?
Ergens wel vreemd dit hele verhaal want als Bart 's morgens wakker wordt heeft hij redelijk vaak een stijf piepie en dan is duidelijk dat de voorhuid helemaal naar achter kan..... Dus wat moet ik nu doen???????
Ben benieuwd of jullie dit herkennen.....