Succes maandag!! En sterkte met de dagen die je daarna moet wachten op de uitslag. Dat het maar een goeie mag worden!
Meis heel veel sterkte duimen draaien voor een super goede uitslag
Ze zeggen idd dat de combi test voor down syndroom is maar als de nekplooi erg verdikt is dan denken ze idd aan de ergere chromosoomafwijkingen.
de nekplooi van ons kindje zit tussen 1,7 en 2,7mm dus die is gewoon normaal, waar ze dat chromosoom 13 en 18 vandaan halen hebben we eigenlijk niet gevraagt,
Maar we voor een goede uitslag
Ik zal met je mee duimen! Heel veel sterkte met deze onzekerheid!
hoe is het gegaan
@Mutsie86 wrote:
Ik zou ookl het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Ik heb geen verstand van zo’n test maar kan goed begrijpen dat de uitslag even slecht valt.
trouwens, wat hebben je kinderen leuke namen :inlove: Mijn oppaskindjes heten zo, ook zusjes :inlove:
sterkte :hug:
en leuke naam vooral Liz
en dan die datum 30-08-07
mijn Lizz is 30-09-10 geboren
Gisteren de punctie gehad, viel heel erg mee, deed geen pijn maar het is een vreemd trekkend gevoel, vandaag heb ik iets meer gedaan als gisteren en heb nu weer een vervelend gevoel in mijn buik, A.s donderdag moet ik weer gaan werken, maar ik denk dat het verstandig is als ik nog een paar daagjes thuis blijf, werk nl.in de zorg en werk s’avonds dus mensen op bed leggen en steunkousen uittrekken etc.
vandaag naar de verloskundige geweest en het hartje klopte goed, kindje heeft er niks meegeleden zeiden ze.
Morgen een spannende dag voor goed nieuws.
hou jullie op de hoogte
Gelukkig viel de punctie mee! Nu idd de uitslag ook hopelijk! Als je gevoel aangeeft dat niet werken beter, niet doen hoor. :-*
FIjn dat de punctie meeviel, ik had hem toen dinsdag en ben de rest van de week thuis gebleven 1 dag op de bank andere dag rustig aan.
Verstandig hoor.
Nu heeel hard duimen voor een goede uitslag
is er al wat bekend over de uitslag
Gelukkig viel de punctie mee, hoop dat de uitslag ook goed is
@ellen84 wrote:
Gelukkig viel de punctie mee, hoop dat de uitslag ook goed is
succes ik hoop het ook voor jullie.
Ik denk aan jullie en hoop mee op een gunstige uitslag!
Het was allemaal nogal spannend en wat duurt wachten toch verschrikkelijk lang, maar we hebben uiteindelijk de uitslag gekregen (hebben zelf contact opgenomen met het ziekenhuis omdat we gisterenmiddag nog niks gehoord hadden) en het kindje is helemaal in orde :dance: we zijn zo ontzettend blij, ons weekend kan niet meer stuk.
Jullie allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en jullie medeleven dat heeft ons erg goed gedaan.
Jeetje, wat zullen jullie in spanning hebben gezeten! Ik had dit topic nog niet gezien, dus heb hem vanaf het begin gelezen: ik was zo bang voor wat ik ging lezen!
Maar wat ontzettend fijn dat jullie een goede uitslag hebben gehad! Jeetje, wat moet er dan een brok spanning van je afvallen!
( Ik weet nog dat ik bij de derde veel zenuwachtiger was met de 20 weken echo, want áls er iets met ons kindje was, dan zouden mijn andere twee kinderen daar ook veel op inleveren…)
Oef!! :lol: Ik ben zo blij voor jullie!!
En nu genieten maar van je bolle buikje, dat heb je dubbel en dik verdiend!! :dance:
wat een opluchting meis en wat fijn dat alles goed is lekker genieten nu :lol: :lol: :lol: :lol:
nu weten jullie ook wat het wordt of niet
Ja idd. karin 1981, we weten nu ook wat het wordt, ik wilde dat erg graag weten maar als dan het nieuws komt dat alles goed is is het geslacht maar bijzaak (maar wel leuk om te weten) laat jullie het weten als het geboren is we willen dit graag voor ons zelf houden.
Hoera! Superfijn nieuws! En je ziet, het zijn ‘maar’ kansberekeningen en statistieken dat geeft hopelijk ook een stuk hoop voor andere ouders die hier tegenaan lopen.
Voor jullie nu iig hopelijk een verder zorgeloze zwangerschap! :thumbup: