Combi speen

Vroeg zaterdag in een babywinkel of ze een Difrax combi speen hadden, maar die hadden ze niet. Hij vond het ook erg vreemd dat ik een combi speen aan mijn dochtertje gaf terwijl ik geen borstvoeding geef.

Is dan een Combi speen zo vreemd ? :?

Mijn 1ste dochtertje heeft die ook gehad de 1ste 2 maanden(omdat ze ging kokhalze van elke andere speen), daarna overgestapt op de bibi…Maar dat vind mijn klein meisje niet fijn !!

Katie gebruikt nu ook aldoor Difraxspeen van combi… Waarom? Omdat ze bibi en andere spenen waarvan er op de spenen afplatting zit, weigerd door eruit te spugen. Ze moet perse spenen hebben die rond is.

Maar combispeen is idd bedoeld voor de bvcombinatie… Die had ik eerste 3 wkn wel gegeven maar uiteindelijk liep het anders af dan we gedacht hadden. Maar als jouw meisje die combispeen fijner vindt, dan geef je dat toch? Ongeact wat die personeel nou ervan vindt?

Als ze al aan 1 speen gewend zijn, dan willen ze al geen ander meer…

Hier ook alleen de combi speen hoor, maar voor de rest geen bv gegeven. Zie er eigenlijk ook geen problemen in en vreemd dat de medewerker hier een opmerking over maakt.

Mijn dochtertje kreeg ook geen borstvoeding en had ook een combispeen, die dental spuugt ze uit, ik heb het zo vaak geprobeerd. (Overigens spuugt ze andere merken dan difrax ook uit). Op de verpakking staat trouwens niks over dat dat voor bv kindjes is hoor, dus ik zou het lekker negeren. Waarom zou dat uitmaken?

hier kregen ze een dental terwijl ze wel bv kregen :slight_smile:

Was dan vast ook niet de bedoeling… maar het enigste wat ze pikten.

Maar ze moeten er gewoon zijn tot hogere leeftijd…

het maakt echt niet uit welke speen ze heeft. elke kindje heeft zo zijn voorkeur of dat nu een dental of combi.

Sebastian wil alleen een bibispeen. wel jammer want ik had allemaal difrax spenen gekregen/gekocht. Elize wilde juist alleen difrax spenen toen ze klein was, zo zie je maar dat het per kind verschilt.

J. wil ook alleen een combispeen en hij is inmiddels 6 maanden!

andere spenen spuugt hij uit.

ik ben daar ook mee begonnen omdat ik bv gaf, helaas was dat al na 10 dagen klaar, maar een ander soort speen wil hij echt niet.

ach, als hij het lekker vindt :inlove:

Jaa blijf ook gewoon bij dit speentje…

Maar och die man wilde zeker andere speentjes verkopen ofzo :roll:

Wij hebben voor Melinda ook de combi gebruikt en ik gaf geen bv :slight_smile:

ben je overgestapt op een andere speen, of heeft ze nu geen speentje meer ?

Melinda heeft nog steeds een speen :oops:

Ze heeft nu de Dental van Difrax omdat ze de combi niet meer hadden in een leuke kleur :oops: