We hebben van het weekend een combi sleeper aangeschafd voor Melinda…
Was wel een dikke vette rib uit ons lijf zijn namelijk niet goedkoop…
Ben benieuwd naar de ervaringen van andere mensen met zo combi sleeper.
De reden dat we zo een ding hebben gekocht is omdat we Melinda niet vertrouwen met deken en laken van het winter ze is veels te bewegelijk …
En wil niet het risico lopen dat ze zichzelf klemrolt :oops:
Ik hoor veel verschillende verhalen, maar de meeste zijn toch wel positief.
Maar wij gaan er voor de winter ook 1 halen voor onze dochter.
Ze slaapt namelijk al een paar maanden zonder dekbedje, en vind het toch wel belangrijk dat ze straks in de winter lekker warm ligt en niet in een prenetal slaapzak.
Maar mijn dochter is nu 1 jaar en heb al 6 slaapzakken gekocht en met een combi sleeper kun je gewoon heel wat jaren doen, dus voor ons ook nog goedkoper.
Wel even 1 x een flink bedrag.
Wij zijn ook overgestapt van dekens naar combi sleeper sinds dat Shane haar dekens steeds weg duwde maar vooral ik vond het heel erg moeilijk om steeds die dekens goed onder het matras te krijgen vandaar dus een speurtocht op mp en gevonden een koopie. Uitgetest en nou ideaal voor zowel dochter als mama later hebben we een nieuwe gekocht in de outlet van het bekende bedrijf gelukkig geen rib uit je lijf en ze zijn daar nog steeds in de outlet en het scheelt echt. Inmiddels hebben we twee nieuwe liggen ook daar gekocht in de outlet maar madam past ze nog lang niet klein meisje he :inlove:
Dus al met al toppie :thumbup: :thumbup:
Onze Marley gaat er straks ook in slapen :mrgreen:
heb je ook een link vd outlet?? :think:
ik heb dit jaar ook een combisleeper aangeschaft. aankomende winter gaan we hem proberen.maar floris slaapt al vanaf week 1 in een slaapzak en niet onder dekens…dus hij is het gewend.
Ik had hem destijds voor mijn zoontje gekocht, maar ik vind het echt een onding, jammer van het geld…
@Joy wrote:
Ik had hem destijds voor mijn zoontje gekocht, maar ik vind het echt een onding, jammer van het geld…
Hoezo een onding? :oops:
Wij hebben hem alleen gebruikt in Frankrijk in de tent vorig jaar (hadden em geleend), vind het overdreven om het hele geval in de winter in huis aan te doen, kan met lekkere dikke pyama en slaapzak met mouwen ook.
Ik wil nu de Combi sleeper bestellen via internet. Maar ik vraag me eigenlijk af of je dan nog een pyama of romper aandoet als je de combi sleeper aandoet ?
Super geweldig ding.
Hebben er 2 en kan dr niet zonder.
Sem heeft er tot 2 1/2 jaar in gelegen en de jongste gaat erin zodra hij niet meer in de woombie (inbakerzak) ligt.
Ik heb hem net besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ook al kan ik hem nog niet gebruiken :mrgreen:
Nou die zomer zou ik dan wel al kunnen gebruiken trouwens.
maar Lothlorien leg jij je kindje dan alleen met een luier daarin of een rompertje of pyama ?