Combi sleeper vraagje.

Ik heb dus net een combi sleeper besteld voor de winter, en vraag me eigenlijk af of je daaronder een pyama doet of rompertje of alleen in een luier ?

Maar er zitten natuurlijk ritsen bij het okseltje en rondom, en lijkt mij niet erg lekker zitten als ze alleen in een luier liggen.

Hoi,

Shane slaapt nu alleen in der luier in de combi sleeper ze zweet zo enorm en dan heb ik de armpjes er ook nog af op het kamertje is het ook vrij warm rond de 27 gr. Als het straks weer wat frisser wordt doet ik een romper zonder mouw aan en rits de armpjes er weer aan. Wat ik ook nog wel eens wil doen een romper met lange mouwen en dan de arm mouwtjes eraf laten.

Doch vindt ik het persoonlijk want ik heb het zelf ook altijd warm in bed en mijn dochter heeft dus hetzelfde en wil haar daarom dus ook niet teveel aantrekken maar wil wel weer dat ze het voldoende warm heeft.

Denk dat jezelf even moet kijken waar jij je het prettigst bij voelt en je kindje natuurlijk.

rompertje of een rompertje met shirt. De mouwen gebruik ik alleen maar als het echt koud is, zoals afgelopen winter.