Combi-sleeper 0 tot 12 maanden

Tot welke leeftijd kunnen ze deze combi-sleeper aan ?

Ik weet dat ik voor mijn dochtertje rond de 11 maanden een grote combi sleeper had gekocht en deze echt nog veel te groot was.

Niemand ?

Dat zal denk ik toch heel erg aan het kindje liggen? :think:

Als ze niet meer kunnen strekken, wordt hij te klein, maar verder ligt het er maar net aan hoe lang je kindje is.

Onze jongste heeft erin gelegen tot 13 maanden, toen werd het wat krap dus ging ze over naar de grote variant.

Mijn dochtertje is 70 centimeter, de Combi-sleeper is 80 centimeter.

Maar ik heb er al 1 gevonden via MP, al doet ze er maar een paar maanden mee, vind die ‘normale’ slaapzakken zo’n gedoe.

Volgens mij heeft L.ene er ingelegen tot een maand of 14.

Idd, zijn super handige dingen :slight_smile:

wat is dan een combi sleeper

ik heb hier gewone slaapzakken, vind het ideaal

Er is er 1 onderweg ben benieuwd hoelang we er nog gebruik van kunnen maken.

Knollie: Een 4 - seizoenen slaapzakje.

Ik heb werkelijk tig ‘normale’ slaapzakjes liggen. Zomerslaapzak 2 stuks.

2 slaapzakjes met mouwen die net iets warmer zijn en 1 winterslaapzak.

Sta elke avond voor de slaapzakjes en te bedenken welke ik haar nu moet aantrekken.

Mijn meisje slaapt niet onder een dekbedje, dus wil graag zeker weten of ze het wel warm heeft.

ooh ok

ja hier willen de kids echt onder een deken liggen

ik heb dus voor nu een dunne katoenen slaapzak en voor in de winter een dikke gevoerde.

Dat is de dure variant van de slaapzak??

Hier ligt roan ook vaak niet onder de dekens, maar nu in een slaapzakkie, slaapt als een malle.

Maar doe je helemaal geen deken over haar heen omdat ze dat niet wil of gewoon omdat je dat niet vertrouwd??? Gewoon een vraag hoor uit nieuwsgierigheid :wink:

Bij een combi sleeper mag je geen dekentjes gebruiken.

De combi sleeper fungeert als het ware als ene dekbed :slight_smile:

Hier ook aardig lang de combi sleeper gebruikt.

Heb 2 stuks de roze met witte stip en een witte… de grote variant

Ideale dingen zijn dat :thumbup:

Over combi sleeper gesproken moet die van mij nog op MP zetten

Hier worden ze niet meer gebruikt

san, welke maat is de grootste variant combisleeper? :angel: Indy (nu 77 cm) gaat over naar een gewoon bedje maar een dekbed vind ik nog te eng voor dr :wink: en dit is voor de herfst/winter wel een goede oplossing.

Het is een kindermodel 110 cm

Te gebruiken vanaf 1 jaar t/m 4 jaar :slight_smile:

@San 27 wrote:

Het is een kindermodel 110 cm

Te gebruiken vanaf 1 jaar t/m 4 jaar :slight_smile:

pb je even…

@Sennapen wrote:

Dat is de dure variant van de slaapzak??

Hier ligt roan ook vaak niet onder de dekens, maar nu in een slaapzakkie, slaapt als een malle.

Maar doe je helemaal geen deken over haar heen omdat ze dat niet wil of gewoon omdat je dat niet vertrouwd??? Gewoon een vraag hoor uit nieuwsgierigheid :wink:

Ze slaapt beter zonder deken, dan kan ze heel der bed door rollen. Dekentje schopte ze elke x af waardoor ze bloot lag, en dan vind ik zelfs een dun slaapzakje wat fris.

Ik vind het echt fijne dingen, mijn oudste dochtertje slaapt er al bijna 2.5 jaar in.