Colle...JADE IS GEBOREN! GEFELICITEERD!

jeetje colle zit je ook niet mee he.

Ik heb bij mer ook zo’n pijn gehad…zo oneerlijk en ze lieten mij gewoon doorlopen he…ik was kapot.

ik hoop echt dat je eerder gaat bevallen of zo

denk niet dat ik eerder ga bevallen hoor…

mijn kindjes hebben het veels te goed…zeggen ze

daardoor blijven ze lekker lang zitten…

nou en bedankt :twisted:

hoe gaat het nu meid? :-*

ja het is vreemd… dit weekend ging het… we slapen allemaal beter…

daardoor voelen we ons niet meer zo brak…

de kleine is volgens mij goed ingedaald…de schoppen tegen mijn rib ( ja telkens dezelfde :twisted: ) zijn niet meer te tellen…

volgens mij houdt het koppie nu ook wat verschuivingen van mijn bekken tegen… waardoor het lijkt alsof het mij meer vrijheid geeft…

( weet niet of dat kan)

als ik in slaap val lig ik op mijn zij… en 's morgens word ik in ezelfde positie wakker… niet echt goed natuurlijk… maar blijkbaar wel hetgeen mijn lichaam heeft uitgekozen dat het het beste is tegen de pijn…

behalve als je 's morgens wakker wordt dan ben je lekker stijf…

het bed staat nu op klossen… met dat ellendige zeiltje… ik heb er een handdoek overheen gelegd… maar het blijft glijden hoor…

gelukkig werkt het wel tegen het zweten…

al denk ik niet dat ik het nodig zal hebben… zal wel weer gewoon in het zkh zijn dat ze mijn vliezen doorprikken.

verder komt nu weer een drukke periode eraan…

morgen is mijn broertje jarig…

woesndag groeiecho en tandarts ( mijn kies is afgebroken)

zondag is de trouwdag van mijn ouders en de 1e verjaardag van de kleine van raimonds zus…

dinsdag vk en fysio

de 11e kerstborrel van mijn werk…

de 17e is mijn zus jarig…

dan kerst en D-Day

dan oud&nieuw en mijn verjaardag…

ergens tussenin moet ik er een kind uitploppen

:lol: :lol: :lol: :lol:

roept u maar een datum :mrgreen:

mijn moeder gokt op de 20e…

ikzelf heb geen idee…ik denk dat ik de 40wk gewoon uitloop ( waggel) en dan na kerst geholpen word… al hoop ik echt dat dat niet gebeurt… :pray: :pray: :pray:

maar ja… zo lang met madam alles nog goed gaat mag ik eigenlijk niet klagen he…want daar doen we het voor…

Volgens mij heb ik wat gemist, want ik lees dat je dametje nu niet meer in stuit ligt :dance:

Tja, ik heb een hoop gemist, ik moest perse weer bevallen :lol:

@colle wrote:

het bed staat nu op klossen… met dat ellendige zeiltje… ik heb er een handdoek overheen gelegd… maar het blijft glijden hoor…

gelukkig werkt het wel tegen het zweten…

al denk ik niet dat ik het nodig zal hebben… zal wel weer gewoon in het zkh zijn dat ze mijn vliezen doorprikken.

Tip van de dag :mrgreen:

Men neme wat tape en plakt het zeiltje vast aan het matras. Dit voorkomt glijden, kreuken enz. Helaas voorkom je het zweten er niet mee. :wall:

Ik werd er namelijk ook gek van en heb dus inderdaad een rol tape gepakt. Heb ik bij Thara ook gedaan de vorige keer.

Oh ja, eventueel de handdoek ook vastplakken aan je matras.

Succes! :-*

ja dat moest ik nog doen… tapen… zei het voor de gein tegen lievie… maar jullie doen het dus echt.

ik had bij dave andere zeiltjes gehad… die groene vierkanten…

die leg ik naast mijn bed mocht ik nu opstaan en het barst los dan land het daarop…

en idd Deb jij moest zo nodig bevallen :hand: :lol: :lol: :lol:

ja dame ligt goed nu… en das te merken ook hoor… auwie…

ben benieuwd hoe zwaar ze woensdag geschat wordt…

als ze dus echt 4/4,5 of zwaarder :shock: :shifty: wordt geschat dan krijg ik ws med. indicatie voor zkh bevalling anders niet.

Alles zit hier zo ongeveer vastgetaped. Is af en toe al genoeg ellende met slapen, om dan ook nog moeilijk te doen met zeiltjes, matjes, handdoeken e.d. :hand: Mij niet gezien. Dan maar onconventioneel en rigoreus :lol:

Zoals al gezegd in ons andere topic heb ik trouwend een echt rubber zeiltje liggen en geen celstof matje. Wat je zegt over een zeiltje op de grond. Eigenlijk helemaal nog niet over nagedacht. Nu hebben we laminaat dus een dweil is snel gepakt. Maaruh :think: , nu beebjes ingedaald zijn komt er toch geen hele sloot meer uit :shifty:

wij hebben dure vloerbedekking… dus voor de zekerheid een zeiltje…

enne ik heb getaped hoor :thumbup:

is trouwens een blauw zeiltje verder niets… dus daarom die handdoekerbij gepakt… ( euh geplakt :lol: :lol: :lol: )

hmm dat zeiltje moet ik ook nog, je kan hem toch ook onder je hoeslaken doen? of is dat zo raar

Karin, hij ligt hier dus op het matras (vastgeplakt :mrgreen: ), onder een moltonhoeslaken (om vocht op te nemen, werkt niet altijd… :hand: ) en onder een katoenen hoeslaken. Inmiddels liggen we weer onder een herfstdekbed zogezegd. De dikkere helft van het vier seizoenen dekbed.

We hadden het winterdekbed erop, maar daar werd ik echt GEK van! :wall:

Colle, gezien de vloerbedekking erg slim van jou om een zeiltje op de grond neer te leggen :thumbup: . Je weet maar nooit!

hier dus ook op matras vastgeplakt… daarop dus een handdoek vastgeplakt… daaroverheen de molton en daaroverheen de hoeslaken

was idd minder glijden vannacht :mrgreen: :thumbup:

thx voor de tips, moet hem denk ik ook maar eens bijpakken

je weet maar nooit he :mrgreen:

zow colle het schiet aardig op of niet…

ben benieuwd…

hopelijk kun je nog lekker genieten van de laatste weekjes,

:shock: ik las net ergens in de huiskamer je onderschrift :o

(shame on me, kom hier veeeeel te weinig :oops: :angel: )

Maar eh wat een reusje word er verwacht :mrgreen:

(maar waarschijnlijk vind je beebje zelf een kleintje als tie geboren is 8) )

(was mijn uitspraak na een 4280 geworpen te hebben :wink: )

Hoe gaat t verder meis? :-*

vanmorgen de tweede groeiecho gehad…

ipv de 4/4,5 kilo geschat door de vk… zei zij nou dit is een mooi maatje hoor ongeveer 6 pond…

dus dat scheelt nogal wat he :mrgreen:

de pijn is nog aanwezig… alleen niet meer zo erg down under… maar in de billen en buik…

vandaag was mijn buik aardig onrustig… misschien stress van de echo en daarna nog een afspraakje bij de tandarts… vanwege mijn afgebroken kies…

kijken hoe het morgen gaat…

lief dat jullie nog aan me denken :-*

oh vanaf morgen BIBberen :dance:

Ik :pray: voor je dat je snel een BUB krijgt :mrgreen: :pray: :pray:

Heel veel sterkte met de laatste loodjes! :hug: :-*

BIB :inlove:

:-*

de echo staat in sf lady C

:mrgreen:

Nu op zoek naar je SF :think: :wink: