ik zoek voor een bruiloft een colbert. Hij heeft een licht grijze met witte streep broek van katoen. maar daar moet nog wat boven. Nu heb ik al gekeken op mp maar ook maar even hier.
Hij is nu kwa armen uit 74 aan het groeien, maar verder is hij erg tenger. Nu lijken die hesjes en colbertjes altijd zo breed, dat het wel moet staan en niet tig maten op de groei eruit moet zien.
Heeft iemand iets, wat op licht grijs met witte streep past? Ik ben niet zo handig met combineren,m aar iets van donkerblauw? of donkerder grijs? Het is een blond ventje, dus dacht niet dat ik een witte zou moeten hebben.
Plus… ik kan niet winkelen deze weken. Mijn man wordt morgen geopereerd en ik ben al veel afhankelijk geweest van mijn ouders…w il ze niet nog meer belasten. En met M winkelen… tja… dat is net als een olifant in een porseleinkast… nisk dus!
ennuh :oops: :oops: ik wil natuurlijk voor een kwartje op de eerste rang… neeh… zoek ook nog iets wat betaalbaar is… dus… tips… of wie heeft nog wat in de kast hangen!! graaaaag…
Ik zou dan voor een dun spencertje gaan. Ik heb van de week bij zeeman nog een hele leuke grijze met een antraciet/grijs/wit argyle ruitje vast gehad, voor 4,99 dacht ik. Leuk ecru overhemdje eronder en voila.
Zit voor zo’n kleintje ook lekker, is heel netjes en zit mooi aangesloten, een gilet is denk ik al gauw idd te breed dan.
Ik kan misschien later vandaag kijken of ze ze nog hebben? Jij woont toch ook nabij Zwolle?
oei… spencer komt er niet in volgens hubbie… anders was ik al klaar geweest :oops:
@konijn wrote:
oei… spencer komt er niet in volgens hubbie… anders was ik al klaar geweest :oops:
:naughty: Nee nee, het is geen spencer, maar een truitje zonder mouwen eraan! :mrgreen:
Ik dacht hetzelfde namelijk (en idd normaal gesproken komt dat hier ook niet in, maar bij zo’n kleintje staat het WEL erg leuk beter dan een cobertje in elk geval (vind ik dan)
Succes,
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@Cell wrote:
Ik zou dan voor een dun spencertje gaan. Ik heb van de week bij zeeman nog een hele leuke grijze met een antraciet/grijs/wit argyle ruitje vast gehad, voor 4,99 dacht ik. Leuk ecru overhemdje eronder en voila.
Zit voor zo’n kleintje ook lekker, is heel netjes en zit mooi aangesloten, een gilet is denk ik al gauw idd te breed dan.
Ik kan misschien later vandaag kijken of ze ze nog hebben? Jij woont toch ook nabij Zwolle?
Joehoeeeh hubbie is om… Dus ik race morgen na de zeeman hier… En anders maak ik gebruik van jou aanbod.cell… Eerst eens kijken…