Het gaat goed !! :thumbup: Geen coeliakie, geen maagslijmvliesontsteking (althans niet veroorzaakt door de Helico Bacterie), en nier, lever en schildklierfunctie is oke.
Waarschijnlijk is de hele ellende te wijten geweest aan de verbouwing hier… Hij heeft daar erg veel stress van gehad, bang dat ons huis "wegging "bang dat het dak er af ging, bang dat zijn kamertje verdween enz :? Dat is heeft waarschijnlijk uitwerking op zijn darmen en maag gehad. We hebben 2 maanden op de boververdieping moeten leven en sinds we weer beneden leven, hij zijn plekje in huis terug heeft en alles rustig is, is zijn buikpijn zo goed als verdwenen. Ook de Ka verwacht dat het hierdoor veroorzaakt is. Hoop zo dat het hier bij blijft.
Als hij wat vets eet klaagt hij nog wel maar het is echt een heeeeel stuk minder nu. Ben er zo gelukkig door .
Lief dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben. :-*
Ik moet over 6 weken weer terug naar de ka, dan moet hij aangekomen zijn. Hij weegt maar 13 kilo en is 99 cm lang. Erg weinig dus…
Er kan nog vanalles uit evt verdere onderzoeken komen natuurlijk maar voor nu genieten we van de rust en het blije ventje wat we 2 maanden niet gezien hebben.
Nan super meid! Lekker dat hij weer zo lekker in zijn velletje zit. Gelukkig is alle stress van de verbouwing voorbij. Is voor zo’n klein manneke natuurlijk ook niet niks.
:-* Gismo
Fijn zeg!!!
Ik duim voor je dat alles goed is straks!
Y is met een maand ouder nog kleiner dan Joost :? … 97 cm en rond de 13 kg ook.
O wat fijn zeg!!!
Het is wat he, dat zoiets als een verbouwing zo’n impact op een kind kan hebben :hug:
Mijn neefje is trouwens van september 2005, hij weegt 11 kilo en is ook zo rond de 1 meter…Volgens mij hoort mijn zusje er niets van op het cb.
Nou, hopelijk blijft het goed gaan met je mannetje :thumbup: