clusteren hoe lang

hoihoi

even een vraagje. Dat klusteren hoelang kunnen ze dat volhouden. Ik zit nu al twee weken elke avond tot laat in de nacht met haar op. En ik begin erg moe te worden. Ik slaap alweer tussen de middag. kan ik hier wat aan doen?

groetjes

marlies

is er niemand die er wat op weet.

Ik zit met hetzelfde probleem en was op zoek naar een topic hierover… Maar jij hebt ook geen respons gekregen.

Dus nogmaals… iemand die hier een antwoord op heeft?

hoihoi

bij mij bleek at er niet genoeg voedingsstoffen meer inzat en ik heb dus moeten stoppen. daarna is ze 700 gr aangekomen in 11 dagen

veel sterkte

Ze groeit op zich gewoon goed, dus ik ga er maar niet vanuit dat het daaraan ligt. Ik hoop het ook heel erg van niet want ik wil wel graag bv blijven geven. Het is zo alleen heel erg vermoeiend. Dus ik hoop dat dit gedrag iets tijdelijks is.

Is het zo dat je dochtertje s avonds vaak komt voor eten? (clusteren)

OF

Is ze heel onrustig s avonds?

Ze wil echt drinken, niet echt onrustig.

Moet er wel even bij vermelden dat ik het idee heb dat het sinds 2 dagen beter gaat. Ze wil nu nog maar ‘3 of 4 borsten’ en dan gaat ze slapen. Dat was daarvoor veel meer. Dus misschien dat het nu de goede kant op gaat. :dance:

Misschien waren het regeldagen (weken haha) en is de productie nu weer wat op pijl? Ik kan niks zeggen over hoe lang het clusteren duurt, mijn oudste heeft het zo’n 7 maand gedaan volgens mij :lol: Gewoon lekker aan toegeven, ik ging altijd lekker met hem op ons bed liggen tv te kijken oid.