Club van sinterklaas

Noud vertelde straks dat hij om 16.15 uur de club van sinterklaas wil kijken. daar hadden kinderen uit zijn klas het over… Nu heb ik even gezocht, maar kan het niet vinden. Is dit op jetix?? En is het een nieuwe serie afleveringen of zijn het herhalingen?

bedankt!

Geen idee, zou dat er nu al op zijn dan… :think:

Dat komt toch altijd rond de intocht van sinterklaas en dat is geloof ik 15 nov.

Toevallig had ik van de week al een keer gezocht, maar de nieuwe serie begint op 3 november.

En dat weekend ervoor komt ook al iets, maar ik weet niet zeker of dat ook al de nieuwe serie is.

Op internet las ik:


[bewerk] 2008: De Club van Sinterklaas & De Grote Onbekende
In deze serie zal Coole Piet (Harold Verwoert) niet meer te zien zijn. Wegens een zakelijk conflict hebben Harold en Jetix besloten zonder elkaar verder te gaan. Tevens zal ook acteur Bram van der Vlugt niet terugkeren; omdat de goedheiligman besloten heeft zijn contract niet te verlengen, zal hij dit jaar vervangen worden door Fred Butter.

Seizoen 9 bestaat uit 25 afleveringen, welke zullen worden uitgezonden tussen 3 november en 5 december. Ook is er een nieuw, extra programma wekelijks op zaterdag dat aansluit op de serie, namelijk het Pieten Nieuws.

Hoofdrollen: Fred Butter (Sinterklaas), Beryl van Praag (Testpiet), Tim de Zwart (Hoge Hoogte Piet), Piet van der Pas (Profpiet), Wim Schluter (Muziekpiet), Hugo Konings (Hokuspokuspiet), Titus Boonstra (Hulppiet), Peter de Gelder (Kleurpiet)



Verontrustend nieuws over Bram vd Vlugt... zou dat ook gelden voor de grote intocht?? Ik hoop het niet!!

Nee hij doet dit jaar nog wel de grote intocht…Jetix vroeg teveel tijd van hem geloof ik.

Ik vind het wel erg jammer hoor, want Coole Piet vond ik alijd erg leuk!!

er komt wel iets van sinterklaas op 16.00 (zei mijn zoon) op jetix. Hier word zo gekeken. Maar ik dacht dat het een film was.

Toch maar ff gekeken…mijn EPG zegt idd Club van Sinterklaas…zal wel een herhaling zijn van vorig jaar dan?!

@Sunshine81 wrote:

Nee hij doet dit jaar nog wel de grote intocht…Jetix vroeg teveel tijd van hem geloof ik.

Ik vind het wel erg jammer hoor, want Coole Piet vond ik alijd erg leuk!!




Maar hij is toch ook ziek?

Ik hoop dat hij het nog heel lang doet.

Hij is zoooo leuk als Sint!!

Volgens mij is hij in 2005 ziek geweest.



Maar wat ik wel vond:

In 2010 zal Bram van der Vlugt naar verluidt ook stoppen bij de landelijke televisie-intocht.

vanaf vanmiddag en dan het hele weekend door zijn het oude afleveringen en pas in november beginnen de nieuwe weer op jetix.



Wel jammer dat bram van de vlugt er niet meer bij is,ik vond hem altijd “de echte” :oops: :mrgreen:

@Sunshine81 wrote:

Volgens mij is hij in 2005 ziek geweest.



Maar wat ik wel vond:
In 2010 zal Bram van der Vlugt naar verluidt ook stoppen bij de landelijke televisie-intocht.


Bram van de Vlugt blijft voor mij de echte sint :D

hahahahaha…ja voor mij ook!!!

De herhalingen van club van sinterklaas zullen nu wel beginnen ja, en dan in het weekend van 1 en 2 november daar een finale van of alle afleveringen achter elkaar. Dan beginnen ze 3 november met de nieuwe reeks.

En Bram :cry: hij zal worden gemist.

Hij is niet meer ziek kan ik uit betrouwbare bronnen zeggen hoor :wink: (althans, in zoverre je niet meer ziek kunt zijn)

En ik ga meteen even checken hoe het zit met zijn loopbaan als sinterklaas :wink:

I’ll be back! :mrgreen:

ben beniewd :mrgreen:



en natuurlijk nieuwsgierig hoe jij aan die insite-informatie komt :oops:



het blijken inderdaad herhalingen te zijn van afgelopen seizoen. Noud heeft even gekeken en vond het ontzettend leuk… Maar ik vind het nog veeeeeeel te lang duren voordat sint in nederland is, dus ik laat hem voorlopig niet meer kijken. Misschien volgende week naar de ’ film’ maar deze week in ieder geval niet meer. Zag vanmiddag al 2 kinderen uit zijn klas met een zwartepietenmuts op lopen :hand:

Ow de spanning op dat toetje daarstraks. Geweldig gewoon. Toen papa thuis kwam kreeg die gelijk een samenvatting.

Nou ik kan jullie gerust stellen, de sint komt gewoon zoals elk jaar aan, in dezelfde persoon! :slight_smile:



Jetix doet ie idd niet meer.



Ik ken zijn dochter, vandaar :slight_smile:



Iedereen weer tevreden en gerust gesteld? :slight_smile:

(ik zat ook even in zak en as hoor, dacht gaat lente eindelijk kijken, is het legaal dat mama ook de hele dag voor de buis hangt, en dan is ie er niet meer!!!)

Pfff ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ze er wel érg vroeg mee starten hoor :? De promotie voor het grote feest van Sinterklaas loopt nu ook al een tijdje, in mijn ogen wordt een kind er zo door opgezweept… En we moeten nog een poosje, voordat het ook daadwerkelijk 5 december is…

Bij mij mogen ze nog niet kijken, veeeeeeel te vroeg. Als Sinterklaas in het

land is dan pas zet ik de tv op de club van Sinterklaas. Net als pepernoten

en chocoladeletters, die komen er nu echt nog niet in :snooty: