Clomidgebruik zonder eerst een menstruatie op te wekken

Hallo dames,

Wat ik mij afvroeg… zijn hier ook dames die gelijk aan de clomid begonnen zonder eerst een menstruatie op te wekken?

Groetjes Janine

nee ik heb het gebruikt van dag 3 tot dag 7 in mijn menstruatie

Ik heb het weleens gehad dat ik niet ongi werd na een Provera kuur, toen mocht ik wel gewoon op dag 3 starten met Clomid, het was toen wel de eerste keer dat het niet aansloeg dus twijfel soms of dat het mss mee te maken kon hebben?

Let me guess, je wilt alvast beginnen omdat het zolang duurt nu? Sorry als ik ernaast zit hoor meis, maar misschien is het toch verstandig eerst een echo te laten maken als dat zo is… Dikke :-*

Hoi hoi

Mar22, ik ben een soort van lichtelijk ongesteld geworden. Ik heb zo iets, ik ga gewoon weer aan de clomid, de gyn weet dat toch niet als ik in december terug moet komen.

Daarom vroeg ik mij ook af wat er zou gebeuren als je niet ongi zou zijn en dat dan slikken. Ik bedoel, voor hetzelfde geld was dit geen ongi. Zwanger ben ik niet, als ik de test moet geloven.

En alles is helemaal goed binnen in, ik ben helemaal schoon.

Ik weet het, het is allemaal erg eigenwijs al zou ik het doen, maar baat het niet dan schaadt het niet, snap je.

Groetjes Janine

Ik snap je heel goed hoor! Het was ook alleen als ‘raad’ bedoeld. Maarrr kan het niet heel misschien een klein innstelingsbloedinkje zijn?? Want in dat geval zou ik absoluut niet beginnen nu!! En kun je niet bellen met je gyn dat je het uitlegt en dan eerder terechtkunt?

Wat naar die onzekerheid he…

Ik zit net te denken dat ik het toch maar niet doet.

ik moet 21 december naar de gyn, stel je voor dat ik dan op ronde 2 zit en er zijn dan eitjes te zien, is dat wel een beetje vreemd als ik geen clomid zou mogen gebruiken. En misschien krijg ik dan geen clomid meer mee. Ik doe het niet…

denk dat dat heel verstandig is meis… Nooit zomaaar gaan slikken…