Clomid

@lydia wrote:

Misschien een beetje niet zo’n fris vraagje, maar hebben jullie als clomidslikkers ook veel meer afscheiding dan normaal?

yep,…

kort maar duidelijk antwoord hihi :-*

OKe, veel afscheiding kan ik dus verwachten… :lol:

Ik moet nu ook 2 cyclussen gaan tempen. Maar ik vroeg me af hoe lang je moet tempen. Gewoon elke dag tot aan je volgende cyclus en dan weer op een nieuwe kaart beginnen vanaf dag 1?

@Cinta wrote:

Op andere sites of forums lees ik dat de dames terug moeten komen rond de 14de dag om naar het eitje te kijken. :think:

Ik moet rond dag 10 terug, en inderdaad om te kijken hoe groot de eitjes zijn, maar dat heeft te maken met de iui die daarop vlolgt

Ik ben nu na 4 keer Clomid net zwanger.

Ik zou eigenlijk een hsg onderzoek ( mt contrastloeistof in de bm en eileiders) moeten ondergaan na de komende ongi, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.

Hoi, na hoe lang dokteren hebben jullie clomid gekregen?

Ik ben afgelopen cyclus bij de gyn geweest (inwendige echo’s bloedonderzoek, zaadonderzoek en samenlevingstest) en hij kwam tot de conclusie dat ik het zelf moet proberen tot augustus en als het dan niet gelukt is, mag ik terug komen voor hormonen…

Heb momenteel sterk de neiging om te bellen en te vragen of dat niet al in de volgende cyclus al kan…

Ik heb niet gedokterd… Een jaar bezig geweest en 2 miskramen en toen vond de huisarts me zo sneu geloof ik. Geen onderzoeken gehad.

Je kunt het vragen toch?? Gewoon doen, en succes!!

hallo ik wil even reageren. Clomid is ook niet zalig makend hoor, Ik slik al wel een jaar clomid en ben ook nog steeds niet zwanger, Wel heb ik nu een regelmatige cyclus. Ik ben begonnen met 5dagen lang van 3 t/m 7 1 tabl. en nu heb ik nog wel 5 dagen maar dan 2 tabletten, misschien lukt het nu samen met I.U.I ben benieuwd. Morgen is het zover.

poohpooh

Ja het verschilt natuurlijk per persoon of Clomid werkt of niet.

Wij zijn na een jaar proberen en een hele onregelmatige lange cyclus (na de bevalling) doorgestuurd naar de gyn. 2 inwendige echo’s en 2 bloed prikken en toen meteen Clomid gekregen. Misschien omdat ik al een kindje heb van 2 dat wij niet zo uitgebreid zijn onderzocht?

Succes in ieder geval allemaal! Ik ga nu de komende weken wachten op mijn ongi…of niet…

Hallo,

Clomid werkt bij mij niet optimaal. De eitjes groeien goed maar geen eisprong.

Ik had al 3 kuren Clomid achter de rug voordat de gyn me clomid + pregnyl voorschreef en het resultaat mag er wezen . Ik was na de tweede Pregnylspuit zwanger.

:smiley:

Groetjes,

Linda