Even wat vraagjes aan de dames die clomid gebruiken/gebruikt hebben. Dit moet je slikken he? Hoeveel dagen is dat? Hoe vaak per dag?
Een weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat dat spul uit je bloed is verdwenen?
Hey,
Je slikt het 5 dagen. Van dag 3 t/m 7. Hoevaak per dag hangt af van de dosis die je krijgt. Bij 1 en 2 pilletjes per dag slikte ik ze tegelijk. Bij 3 pilletjes moest het verdeeld over de dag, blijkbaar was dat beter tegen de bijwerkiningen.
Hoe snel het uit je bloed is, geen idee, dat testen ze niet.
Verder bijwerkingen… bij mij vooral buikpijn. Verder emotioneler dan anders. Het is wel zo dat iedereen anders reageert op hormonen. Er is een topic voor Clomid gebruikers. Daar heb ik in die tijd ook in meegeschreven.
Ga je Clomid gebruiken?
Liefs
weet ik nog niet
in juni afspraak met de gyn en ik hoop dat het niet nodig is. Wil het eigenlijk vermijden omdat het niet met bv samengaat.
Ik ga het nog navragen maar zo te zien zou het ook op te vangen zijn met een weekje kolven en weggooien…
Misschien dat het wel op de bijsluiter van Clomid staat… Die heb ik geen meer.
ik heb nu 3 maal clomid gebruikt
de eerste 2 keren kreeg ik tabeletten die nam ik altijd tegelijk voor het avond eten toen k 3 moest slikken deed ik het over de dag heen ochtend middag en avond maar toen ik dat tegen de arts zei zei ze dat ik het beter in 1x in kan nemen voor de nacht dan krijg je minder last van de bijwerkingen
ik heb er erg veel last van opvliegers,wisselende stemmingen,enz hoe lang het duurt voordat het uit je bloed is duurt wel even maar hoelang weet ik niet
succes en hopelijk heb je snel resultaat :dance: