Hoi Hoi
Ik heb nu mijn 13e ronde clomit gehad en ik ben vergeten om op dag drie te starten maar ben op dag 6 begonnen. Kan dit kwaad. ben nu op mijn 28 cyclus dag en ik weet niet of ik al geovuleert heb. Ik gebruik 150mg
groetjes christel
Geen idee, kan je niet het zkh even bellen
Hoi
Ik ben ook wel eens later begonnen. Maar dat kan geloof ik alleen als je eigen cyclus zonder clomid lang duurt.
Bij mij duurt de cyclus zonder minimaal 6 weken dus dan kan het geen kwaad…
Ik zou sowieso voor de zekerheid toch even je gyn bellen.
Kan geen kwaad hoor. Vorige cyclus moest ik van de gyn pas op dag 12 beginnen. Ik moest de startdag met de clomid gewoon zien als de derde dag van mijn cyclus. Hou er wel rekening mee dat je cyclus wel iets langer kan duren dan. En als je nu op dag 28 zit denk ik wel dat je je eisprong al gehad hebt. Ik had hem toen ik dus pas op dag 12 begon op 13 dagen na het begin met clomid gehad.
Nee, hoor… Kan geen kwaad. Volgens de bijsluiter kun je op dag 3, 4 of 5 beginnen. Nog een dag later is dan niet zo erg. Net wat Purpled zegt: Je cyclus zal waarschijnlijk nu iets langer zijn, omdat je later begonnen bent en daardoor je eisprong ook later dan normaal was.
denk ook dat het geen kwaad kan ik begin ook altijd op dag 3 en ook 150 mg hopelijk heb je snel goed resultaat!