Clomid + Tempen

Hello ladies :wink:



Zijn er hier ook dames die clomid gebruiken/gebruikt hebben en die ook tempen?

Ik heb nu al 2 dagen een tempdaling, maar nog steeds geen ongi…

Ik houd geen hoop ofzo, maar ben wel benieuwd of clomid, los van de stijging op de dagen dat je het slikt, nog andere dingen met je temp kan doen? :eh:

Hoi Beppie,



Ik ga ff kijken of ik mijn curve digitaal krijg, ik had nl ook 2x een dip, en bij de 2e dip was mn eisprong.



En zal mn vriend ff vragen of hij nog precies weet hoe dat ook alweer zat, de gyn legde op mijn curve een boek op de helft (horizontaal) en legde uit dat er 2 ‘bergen’ te zien waren, volgens mij was de laatste daling voor de 2e berg dan mn eisprong, maar zal het nog ff aan luv vragen strax.



Jou curve lijkt wel op de mijne. Heb je ook eerst Provera geslikt? Dat zorgt voor een hogere temp aan het begin van cyclus zei de gyn.



Je hoort later van me

:-*

sorry geen verstand van ik houd me niet met temperaturen bezig

hoef het ook nog niet te doen en of het ooit moet weet ik niet

lijkt me wel verwarrend allemaal beppie :hug:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=50132

Dankjewel voor het linkje Judith, ik heb het bericht hier ook neergezet omdat ik dan misschien ook de dames bereik die niet meer meelezen met het clomid topic :wink:

Hoi Beppie,



Hier een foto van mijn curve, die is toch iets anders dan die van jou. Wat ik hieronder uitlegde van die ‘bergen’ klopt. Ik heb mijn ei gehad voorbij het 10e kruisje (naast de derde dikke lijn), zelf had ik hem verw8 na de 2e dikke lijn omdat daar de diepste dip zit)

Als ik zo jou curve bekijk moet jou ei idd in het groene gedeelte geweest zijn, of helemaal niet :?



Lastig he :think:



:-*

Hoi Beppie,



Ik heb ook 9 kuren clomid gebruikt en daarbij getempt, het werkte voor mij niet, omdat ik dan weer een temp van 36,2 had, dan weer een paar dagen 36,5, na de eisprong zakte m’n temp helemaal naar het nulpunt, om dan na 3 dagen weer te stijgen.



De laatste cyclus was het echt een chaos, terwijl ik iedere dag op het zelfde tijdstip tempte, niet ziek was of iets dergelijk wisselde het iedere dag en toch ben ik nu 25 weken zwanger.



Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je jezelf dus niet helemaal vast moet houden aan zo’n lijstje, word je alleen maar gestrest van (ik wel). Mijn Gyn vond het ook niet verstandig omdat, temp-daling en stijging bij de clomid pas. maar daar denken ze ook allemaal weer verschillend over.



Groetjes

Bedankt voor je antwoord chatty, in ieder geval fijn om te weten dat clomid daar invloed op kan hebben!



Tanja, dankjewel voor het plaatsen van je curve :stuck_out_tongue:

Bij jou is de stijging ook neit zo heel erg duidelijk eigenlijk he?

En je hebt tóch een ei gehad! super hoor…

Geniet je er lekker van?

Een kerstkindje he? :smiley:

Enne… bedankt dat je het voorsteltopic niet hebt dood laten lopen hihi… :mrgreen:



Ik begin er nu stevig aan te denken dat ik gewoon geen ei gehad heb.

Mn temp is weer laag, al 3 dagen nu en geen ongi en geen positieve test.

Het is gewoon maar niks die onzekerheid.

Ik heb geloof ik nog nooit zo graag ongesteld willen worden… :eh:

Balen Beppie! Ik lees dat je 6 mei naar de gyn gaat…hopelijk wordt je voor die tijd ongesteld, dan kun je iig verder.



Ik duim voor je



:-*