clomid geen eisprong?

Hallo

na lange tijd ben ik ook weer actief op het forum ik ben vandaag naar de gyneacoloog geweest en ik was 11 weken overtijd maar niet zwanger wat ik al wist

ik blijk geen eisprong te hebben nu heb ik een 10 daagse kuur gekregen om het van binnen schoon te krijgen want ik heb een tedik baar moederslijmvlies

daarna zal ik ongesteld worden en mag ik met clomid beginnen wie heeft hier ervaring mee?

ik hoop zo dat 2008 onze wens in vervulling zal gaan

Ik heb geen ervaring, maar wilde even zeggen: je weet dus eindelijk wat er aan de hand is. Wel vervelend dat het zo moet maar wel fijn dat je nu iets weet, toch?

Hoi Roosje,

Op het forumdeel Wanneer Zwanger worden langer duurt, vind je verschillende topic’s voor meiden die met Clomid bezig zijn en/of het PCO-syndroom hebben. Ik denk dat je daar meer aansluiting vindt en daar kun je lekker kletsen met meiden die nu ook aan de hormoon-medicatie zitten.

Ik hoop dat de Clomid snel aanslaat en dat jullie wens in 2008 in vervulling mag gaan! Ik heb zelf jarenlang Clomid gebruikt en daarna hormoon-injecties aangevuld met verschillende behandelingen, dus helaas spreek ik uit ervaring. Hopelijk gaat het bij jullie niet zo lang duren! Heel veel succes met alles!

Groetjes,

Jippie

dank je wel ik zal snel eens bij dat tpoic gaan kijken want ben erg benieuwd naar ervaringen