Clomid en eisprong

Ik heb net de eerste ronde clomid 50 geslikt, nou is het afwachten of er een eisprong gaat komen. Ik heb zelf al meer dan 8 maanden geen eisprong gehad. Nou ben ik benieuwd hoelang het bij anderen duurde voor er een eisprong kwam.

Groetjes Lisa

Hoi Lisa,

Ik heb net mijn laatste clomid pilletje (50 mg) van deze maand geslikt

en ik hoop op dag 14/15 een eisprong te krijgen. In oktober heb ik ook

vijf clomid pilletjes geslikt en kreeg ik op dag 14 een eisprong. (Ik zag dat door die ovulatietestjes) Daarna was ik trouwens meteen zwanger dus…

hopelijk jij ook! Omdat ik n miskraam kreeg ben ik nu weer bezig.

Ik hoop deze maand dus weer ‘geluk’ te hebben!

Succes,

groeten van Bar

Hoi Lisa,

Meetal krijgje idd na een dag of 14/15 een eisprong, maar ik neem aan dat je een tussentijdse echo krijgt om te kijken hoe het gaat ??

Zo heb ik dat wel gehad, ik ben in 2004 na 3 kuren Clomid 50 mg zwanger geworden. En in maart 2005 bevallen van een zoon. In september 2006 zijn we weer aan de gang gegaan, maar de 50mg en de 100mg heeft niet aangeslagen, tussen door nog een kijkoperatiegahd ivm cyste, en nu ben ik net spontaan gister ongi geworden. 23 jan moet ik weer naar de gyn om te kijken of het nu spontaan gaat of dat ik ook weer aan de Clomid moet en dan wrs meteen 150 mg.

Succes, en als je vragen hebt gewoon de gyn bellen. Bij mij hebben de ovulateitesten idd ook geholpen, heb je toch een beetje een leidraad en ben je niet bijna 1,5 aan het vrijen omdat je niet precies weet wanneer je eisprong is. Bosje

Hoi,

Ik heb ook heel wat rondes Clomid geslikt (5) en had altijd erg laat mijn eisprong. Zo op dag 17. Wij kregen steeds follikel metingen en de gyn zei steds ‘het gaat goed je zal eerdaags je eisprong wel hebben’. Dit zei ze dan op dat 14. Mijn man en ik heb toen ook een samenlevingstest gehad en die was niet goed. Achteraf was dit ook logisch als de eisprong pas 3 dagen later plaatsvond.

Ik heb wel vaker gelezen dat bij Clomid de eitjes wat later springen. Ik heb destijds ovulatietesten gebruikt en kon steeds prima mijn eisprong spotten!

Succes!

Mireille

He bedankt voor jullie reacties.

Ik hoef niet tussen door naar de gyn. Wel tempen, als ik die volg zou dag 16 de eisprong zijn geweest. Ik had toen ook buikpijn dus volgens mij heb ik het gevoeld. Moet dag 30 weer terug naar gyn met templijst. Dus nu is het echt spannend. Voor het eerst een eisprong??

Ik wacht het weer af,

Groetjes Lisa

Dag Lisa,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn 2e kuur Clomid achter de rug.

Na de eerste keer heb ik wel een eisprong gehad en dat heb ik geweten. Ik heb 2 weken in de overtuiging geleefd dat ik zwanger was. Hele pijnlijke borsten, moodswings en moe. Maar dit komt volgens de gynaecoloog door de verhoging van progesteron door de eisprong. Pfffff… 8)

In ieder geval is het eind deze week weer tijd voor een eisprong. Kan ik me nu al op verheugen… :dance:

Leuk als we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden.

Groetjes,

Sen

Hoi!

Heb nu mn eisprong en…idd vreselijke moodswings - buikpijn en rugpijn…

Mijn man zei vd week dat hij nu pas echt kan zien wat hormonen met vrouwen kunnen doen…

Maarja, we nemen 't maar ‘voor lief’ en hopelijk is er deze maand reslutaat!

Ik vroeg me dus al af waarom het zo versterkt is; komt dus door de progesteron…wat een hefig spul zeg…!

Succes allemaal!

Groetjes van Bar

Nou Bar, mijn liefste wist ook niet wat hem overkwam. 2e kerstdag een fikse huilbui terwijl er niks aan de hand was. Nah, is hij alvast voorbereid op wanneer ik wel zwanger ben… :?

hoi lisa

ik heb een column “wie begint er binnenkort met clomid”. kom met ons meepraten . daar kan je ons ook allemaal volgen met clomid gebruik. ikzelf moet dinsdag naar het ziekenhuis en dan maar weer beginnen met clomid.het zou leuk zijn als je ook zou komen. het staat ook op dit forum.“wanneer zwanger worden langer duurt”

xx jody

Hoi allemaal,

Ik heb mijn eerste kuur Clomid net achter de rug. Er groeide een eicel, maar die werd vorige week donderdag toch wel erg groot. De samenlevingstest van twee dagen eerder was positief. Vanochtend ben ik bij de gyn geweest en daar bleek ik inmiddels een eisprong te hebben gehad, maar in diezelfde eierstok groeit nu opnieuw een eicel. (Dat was eerst nog niet) Weten jullie of die eicel ‘alvast klaarligt’ voor volgende maand, of kan het zijn dat ik deze periode nog een eisprong krijg? donderdag en maandag moet ik op progesteron gaan laten prikken.

Groetjes, Geertje