Iemand ervaring met deze nep crocs? Ze zien er leuk uit en zijn niet duur, maar zijn ze net zo soepel als de echte? En hoe vallen de maten?
heb altijd neppers, ervaring ermee (vaak van Schoenenreus of Lidl) is goed verder. Hoe ze ook weer vallen weet ik zo niet, beter even kind meenemen om te passen
Er zijn wel neppers (C&A of Zeeman) die ik minder soepel vind voelen. Bij C&A ervaring dat die van mij hun voet er lastig inkregen bij de wreef.
hier altijd de echte en kwa prijs vallen ze wel want de ervaring hier is dat als de neppers ze sneller struikelen toch stugger dan het materiaal van de echte
ik bestel meestal in de uitverkoop heb nu 2 paar mary-jane’s voor 10 euro!!
op de .nl site is heel vaak goedkope crocs te vinden!!
ik vind de echten net beter dan de neppe i.d met vallen e.d
Voor Nica zou ik ook eerder voor de echte gaan, maar voor de jongens vind ik dat wel een duur geintje, die zullen er niet een heel seizoen mee doen qua maat verwacht ik.
Voor 1 paar echte kan ik 4 paar neppe kopen, dat scheelt best een hoop, 't is al duur genoeg 3 kids
gemmamama via de site van crocs is opruiming en daar kosten de mary jane €5,-
Ik zoek crocs voor jongens Pitje en in een heel klein maatje en die zijn al uitverkocht op de site. Maar toch bedankt :-*
@Pitje27 wrote:
gemmamama via de site van crocs is opruiming en daar kosten de mary jane €5,-
ik ben denk in hartstikke blind; kan ze niet vinden voor die prijs :think:
Ik anders toch ook niet. De goedkoopste MaryJane is 14,95 zag ik.,…
bij outlet staan ze. maar ze hebben de prijzen verhoogd… :? deze waren eerst maar €5,-
ze staan er nu voor €10 op.