clicheeee!!!

Oh, mijn poppetje is vandaag alweer 10 maanden!!! :shock: Jeeeeminee, was is dat snel gegaan!!! En wat cliché als ik dat zeg… Ik heb echt vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was voldaan aan alle denkbare clichees. Jullie ook? Zwangerschap? Meid, dat vliegt voorbij, zei iedereen. Klopte ook. En dat zeg ik nu ook tegen anderen. En toen ze eenmaal geboren was? Meid, geniet ervan want het vliegt voorbij. Voor je het weet vier je haar eerste verjaardag…Klopt ook…

Maarja, zo ontstaan ook deze uitspraken natuurlijk. :roll: (Duh…!) Ik had alleen nooit gedacht dat ik zo naadloos in het plaatje zou schuiven…Maar ik vertel jullie vast niks nieuws. Toch? :wink:

Vind dat sowieso de dagen vliegen, zo denk ik, o nee, nu al? Sta ik aan z’n bedje voor de fles. En zo zitten we alweer aan de boterham, en nu ligt hij alweer in bed… :think:



Ja, de tijd vliegt…

Ja, de dag is echt te kort af en toe. En ik kan me nog als de dag van vandaag de bevalling herinneren. Zucht… het gaat inderdaad heel erg snel. Vorig jaar was ze nog een ukkie van zo’n 50 cm, nu is ze ongeveer 80 cm en loopt ze en zegt een paar woorden :inlove:.

Maar dit clichee klopt voor de volle 100%.

Ja, viel mij ook op dat alle cliché’s erg waar zijn…Ook wat betreft de pijn van de bevalling, dat de tijd vliegt en dat het het mooiste is wat er is. Daar kan je je van te voren nog helemaal geen voorstelling bij maken, maar het blijkt allemaal waar.

ik vind het ook veel te vlug gaan hoor



nou is ze al weer 7 maanden geweest maar toen ik zwanger was man wat duurde het lang voor dat ik die 7 maanden zwanger was hihihi en als ze er zijn dan zijn zo 7 maanden weer om :inlove:

Ik heb afgelopen week ook heel heftig gedroomd over de geboorte van een kindje, een jongetje. Vanalles ging mis en het houdt me de rest van de week al bezig. Nou zijn we ook wel aan het denken over de timing van de tweede. Ik vond dit toch niet zo’n prettige voorbode…

Maar voor m’n gevoel ben ik toch niet zo heel lang geleden bevallen van dit prachtige meiske! Het gaat veel te vlug allemaal! Ik hou het gewoon niet bij.

mamalena, hopen dat het gewoon bij een droom blijft hoor. :pray:



wat clichees betreft, tot nu toe zijn ze allemaal waar.



groetjes jessica