Hallo,
Ik heb een vraagje, Heb een zwangerschapstest gedaan van clearblue. Die test waar dat als je zwanger bent een + in beeld komt. Er kwam bij mij een heel licht + inbeeld tenminste het verticale streepje was heel licht, zo licht dat je echt goed moest kijken, maar zelfs mijn vriend zag hem… Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee??
Krijg je altijd zo’n lichte streep, of…???.. Zou ik misschien zwanger kunnen zijn?? Ik ken dat streepje namelijk niet van andere testen… Daar krijg je gewoon geen streep (in het testvenstertje)…
:think: het kunnen aantal dingen zijn
1 - je bent lekker zwanger
2 - je hebt niet binnen 10 min afgelezen… Als je te lang wacht dan wil het nog wel eens gebeuren dat hij als nog komt… ( licht )
Zal gewoon nog een test doen… En dan de digitest van clearblue…
Spannend !
Ik heb ook een cb-test gedaan en de horizontale streep was heel duidelijk (ook de streep die je krijgt als het negatief is) en het verticale streepje was een soort lijntje bestaande uit kleine stippeltjes, ook heel licht en vaag.
Maar ik was zwanger en heb nu een prachtige dochter. Als je het zeker wilt weten zou ik over 1 a 2 dagen nog eens testen, eventueel met een andere test.
Laat je het nog weten?
groetjes
Crystal
:thumbup: :thumbup: ziet er goed uit. Maar ik zelf zou ook erg twijfelen.
Idd een paar daagjes wachten en dan kan je vast ( ) een gat in de lucht springen :dance:
Laat je het hier nog even weten? nieuwsgierig
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik hoorde van een vriendin van mij dat ze 4 testen van de apotheekers (op voorraad) had gekocht en bij alle 4 kwam alleen een heel licht puntje(daarom had ze ze ook allemaal achter elkaar gedaan). Uiteindelijk heeft ze nog een weekje gewacht en er toen nog een gedaan en toen was het wel heel duidelijk te zien.
(Bij mij was de streep meteen donkerpaars, en toch heb ik er meteen nog een tweede gedaan :oops: )
@Babbel wrote:
Ik heb ook een cb-test gedaan en de horizontale streep was heel duidelijk (ook de streep die je krijgt als het negatief is) en het verticale streepje was een soort lijntje bestaande uit kleine stippeltjes, ook heel licht en vaag.
Maar ik was zwanger en heb nu een prachtige dochter. Als je het zeker wilt weten zou ik over 1 a 2 dagen nog eens testen, eventueel met een andere test.
Laat je het nog weten?
groetjes
Crystal
DIt is ook exact mijn verhaal. Heb nu een heerlijke zoon
Ik heb toen ik zwanger was van mijn zoontje, eerst 2 testen van de Trekpleister gedaan. Die waren allebei( ! ) redelijk duidelijk.
De dag erna heb ik de test van clearblue gedaan en die was veel minder duidelijk, maar wel een heel licht plusje en wel echt zwanger!
Als je niet zwanger bent, verschijnt er bij clear blue volgens mij echt maar 1 lijntje…
Ik zou gewoon nog een testje ertegenaan gooien, vandaag of morgen…
Heel veel succes!
Groetjes, Daantje
Zie je nou wel Moosje
Volgens mij mogen we je binnenkort feliciteren bij de augustusstoppers :inlove:
@Affie wrote:
Zie je nou wel Moosje
Volgens mij mogen we je binnenkort feliciteren bij de augustusstoppers :inlove:
Affie, hoe gaat het nu met jou?Is het bloeden al gestopt?
Spannend Moos,
Maar een plus is een plus. Hoe licht hij ook is!
Heb getest met een cb digital test, ik ben dus hartstikke zwanger!!! :mrgreen: :: :dance: :: :mrgreen: :mrgreen:
Gefeliciteerd meis! Geniet ervan :-*
Gefeliciteerd :dance: :dance:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:inlove: Gefeliciteerd! :inlove:
Jihaaaaaaa Moosje gefeliciteerd!!!
Moosje, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, en ik hoop, dat ik snel met je mee mag schrijven bij de juli-mama’s. :mrgreen:
wauw! Van harte man!!!..(vrouw bedoel ik )
Geniet ervan!
Liefs Ingrid
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Geniet er maar lekker van!
:-* Deedee
GEFELICITEERD!!!
gefeliciteerd.