Wie heeft er ervaring met Clearblue Digitaal???
Ik heb vanmorgen getest en kreeg helaas NIET ZWANGER te zien…
balen natuurlijk.
Maar nu gooi ik net mijn teststaafje weg en zie 2 streepjes staan op het stukje wat je in de test schuift voor het digigedeelte :think:
Zijn deze testen gevoeliger?? Heb ik dan toch te vroeg getest??
Of is dit dikke onzin en moet ik dit als niet gezien beschouwen??
help??
De CB digitaal geeft bijna altijd twee streepjes, ook als de test negatief is (spreek uit ervaring ).
Wat ik wel heb gehad is dat mijn gewone cb positief was (heel licht positief), maar de digitale nog “niet zwanger” aangaf, terwijl ik dus wel zwanger was. Een dag later gaf de digitale zwanger aan, met ochtendurine.
De teststreep zegt inderdaad niets als je die eruit haalt.
Het is wel zo dat de Clearblue pas zwanger aangeeft, als er ook echt geen misverstand meer kan zijn. Je hebt dus al wat meer hormonen nodig, voordat hij op “zwanger” gaat.
Succes met wachten!
Meiden bedankt voor de antwoorden.
Ik was eigenlijk al bang dat ik dit antwoord zou krijgen :oops:
Maar goed, ik ben nog niet ongi en wacht nu rustig af en zie wel wat er gebeurd.
Ik heb dus wel meegemaakt dat hij in het scherm aangaf niet zwanger, maar bij het verwijderen van de strip zag ik een vaag tweede streepje.
Een dag later werd hij wel positief. En zie Yuri als resultaat. Dus meid het kan nog alle kanten op als er nog geen duivels zijn…ik duim voor je
Bij mij was de digitale eerst ook negatief.
Ik had ook die 2 streepjes.
Ik heb daarna een gewone test gedaan en die was wel positief.
Uiteraard wou ik het pas geloven wanneer de dititale ook positief zou zijn, dat was een paar dagen later.
ik zie in mijn test een dikke blauwe streep en een wit streepje waar die andere blauwe hoort te staan. dus ik denk naga!!
maar die test die ik vorige week heb gedaan zie ik alleen een blauw streep en verder helemaal NIKS!!
betekend dit iets?? of verbeeld ik het me??
iemand ervaring met etos test??
Ik heb eenmaal de etostest gedaan en die was ok. Test gaf negatief aan, maar dat klopte ook.
Verder heb ik alleen Clearblue gebruikt. Vond die toen ook ok.
En de testen gaven altijd hun gelijk.
Toen ik niet zwanger was negatief en bij wel een zwangerschap positief.
Oeh Bianca, ik zou het niet weten meid!!! Duimen op een echte vette streep op vrijdag!! (of ging je zaterdag opnieuw testen??)
Smurf en Joseetje, thanks voor jullie berichten.
Ik krijg daar toch weer hoop van.
Ik heb gister weer nega getest met digi van CB. Maar dit keer een donkerder 2e streepje dan zaterdag.
Heb 2 kruidvattesten klaarliggen, maar ik durf niet meer.
Kan niet nog een teleurstelling hebben, dan word ik liever nu ongi en dan vol goede moed naar de volgende maand.
Ik denk de hele dag al dat ongi eraan komt, maar er is nog niets…
raar lijf heb ik hoor!!
Tsja snap dat je bang bent voor een negatieve test, maar of je nu wel of niet test het zal niks afdoen aan de uitslag.
Mijn ervaring met de kruidvattesten is dat ze veel sneller positief geven, dan andere testen.
Ik heb altijd kruidvat testen gebruikt die zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bij Renzo 1 dag na mijn NOD en bij Celiza 2 dagen voor mij NOD…weliswaar heel licht mar allees op de kruidvattest wél positief…de eigenmerk Apotheek bijvoorbeeld gaven toen nog niets aan :eh:
Maar de kruidvat wel en dat klopte ook :inlove:
Ik heb ook getest met kruidvat en met de gewone cb. Was heel licht positief, later bleek dit 4 dagen voor mijn NOD te zijn :lol: Dus ik ben wel tevreden over die twee
Kruidvattesten zijn in huis.
Als het vanavond of vannacht niet doorzet, dan ga ik morgenvroeg testen met ochtendurine…
Ik zou morgen of nod hebben, of paar dagen overtijd.
(of ik heb zo verkeerd geteld, dat ik misschien er wel een week naast zit ofzo)
Blijkbaar was het niet raak, aan je banner te zien
Maarre… om nog ff te reageren op je vraag… ook ik had met CB digitaal negatieve testen, terwijl de “gewone” wel een lichte streep liet zien…
nee idd, het is misgegaan.
Ik had de 13e weer een licht positest en ben daarna toch even naar de HA geweest.
Die testte nogmaals, maar die was helemaal negatief…(zat 2,5 uur tussen posi en nega)
Volgens de ha was ik wel zwanger vanwege die positest, maar had ik waarschijnlijk niet genoeg HCG voor haar test.
Vrijdag had ik rood bloed, dus waarschijnlijk een hele vroege miskraam met ongeveer 5 weken…