Clear blue test

Is er hier ook iemand die ervaringen heeft met de clearblue test die je al 4 dagen voor je nod kunt gebruiken?

Ik bedoel dan de die waar een plus of een min komt te staan

nee ik heb er geen ervaring mee,

wat ik zelf mee gemaakt heb is dat ik na 25 dagen ongesteld werd, terwijl ik wel alle zwangerschapverschijnselen had. met andere woorden ik was dus zwanger maar het is zoals in veel gevallen gebeurd gewoon in een vroege menstruatie geëindigd.

met andere woorden en ik snap dat het heeel moeilijk is heb zelf immmers al 10 testen er door heen gejaagt in 3 maanden maar je kunt beter even wachten tot je 1 dag overtijd bent.

Als de CB plus test licht positief kleurt, maar de verticale streep verdwijnt na tijdje (enkele minuten), ben je dan zwanger of niet?

Ik geloof dat cb een filmpje heeft op youtube over wanneer een test positief is en wanneer niet. (of was het nou predictor :think: ) Je kunt iig even kijken of er idd een dergelijk filmpje is.

Ik dnek dat je ook beter kunt wachten tot je NOD dan heb je sowieso al meer duidelijkheid (althans meer kans op duidelijkheid).

Suc6!

Als de teststreep eerst in beeld komt en vervolgens weer wegtrekt, ben je niet zwanger helaas… Heb ik ook een keer gehad. Ik zou nog even wachten en over een paar dagen weer een test doen. Succes!

heb ints een andere test gedaan en die is positief.

3de op komst dus, totaal niet gepland…

gefeliciteerd :inlove:

pcp hoe gaat het nu met je?