Clear blue test weet iemand dit ?

Hallo bedankt alvast voor het lezen, heb een vraag…dinsdag positief getest…stond er 1-2 moet wel zeggen was middag urine na een hele flinke bak koffie…kon me niet bedwingen te testen :oops: en nu met ochtend urine geeft hij 3+ aan :think: eerste dag van de laatste menstruatie was de 18e… ik heb altijd een onregelmatige cyclus, nu momenteel na de curretage was het wel 1x per maand…maar daarvoor 2x per maand…

kan de huisarts niet bereiken,dus daar kan ik het niet vragen…

bedankt alvast :-*

hcg waarde is in de ochtend sterker dan overdag. Misschien dat het daarmee te maken heeft?

@Mariiyelle wrote:

hcg waarde is in de ochtend sterker dan overdag. Misschien dat het daarmee te maken heeft?

Ja dat weet ik, maar ik test inprincipe voor mijn NOD en ineens zo,n verschil…misschien is dit wel gewoon een super plakkertje :wink: :inlove:

(ik heb een miskraam gehad en ben ik augustus gecurreteerd)

Vervelend, maar het blijft een beetje koffiedik kijken, ook met een cb-test. Bij mij gaf hij 2-3 aan, op de echo anderhalve week later bleek ik nog geen 5 weken zwanger te zijn. Dat klopt dus niet met die test. Zekerheid over hoe ver je bent heb je helaas pas na een echo. :slight_smile:

@D. wrote:

Vervelend, maar het blijft een beetje koffiedik kijken, ook met een cb-test. Bij mij gaf hij 2-3 aan, op de echo anderhalve week later bleek ik nog geen 5 weken zwanger te zijn. Dat klopt dus niet met die test. Zekerheid over hoe ver je bent heb je helaas pas na een echo. :slight_smile:

Ahhhh, ja is misschien waarschijnlijk maar net hoeveel HCG je aanmaakt dan :think:

Dank je voor je antwoord :-*

@Duimelijntje wrote:

@D. wrote:

Ahhhh, ja is misschien waarschijnlijk maar net hoeveel HCG je aanmaakt dan :think:

Dank je voor je antwoord :-*

Precies. En het lichaam is geen exacte wetenschap, dus het kan wel eens verschillen. Los daarvan: van harte gefeliciteerd!

@D. wrote:

@Duimelijntje wrote:
@D. wrote:

Dank je voor je antwoord :-

Precies. En het lichaam is geen exacte wetenschap, dus het kan wel eens verschillen. Los daarvan: van harte gefeliciteerd!

Ja dank je, jij ook zo te zien :inlove: :wink: :-

Mijn kleine prinses is al 5 en vroeg van de week zondag , mama heb jij een baby in je buik…ik zeg niet dat ik weet meisje,ze bleek het wel juist te hebben, ach ja t, is nog niet echt een baby, maar de gedachte he :wink: :inlove:

Hier hetzelfde als d. Ook dik een week achteruit gezet, late eisprong. Maar om het helemaal zeker te weten is natuurlijk een echo nodig, maar voor nu gefeliciteerd :inlove:

@Sennapen wrote:

Hier hetzelfde als d. Ook dik een week achteruit gezet, late eisprong. Maar om het helemaal zeker te weten is natuurlijk een echo nodig, maar voor nu gefeliciteerd :inlove:

Dank je sennapen , jij ook :wink: :inlove:

Ik moet eerst een doktersverklaring hebben weer, en dan ga ik weer met een onderzoek meedoen dus kan volgende week of week erop al op een echo :slight_smile: spannend weer :inlove:

Thanx :-*

Spannend hoor!! Geinig trouwens dat je meisje dat gevoel had, had ze dat de vorige keer ook?

@Sennapen wrote:

Spannend hoor!! Geinig trouwens dat je meisje dat gevoel had, had ze dat de vorige keer ook?

Nee, toen niet, toen had ik er zelf ook geen goed gevoel over, dat het goed zat, nu wel :inlove:

@Duimelijntje wrote:

@Sennapen wrote:

Nee, toen niet, toen had ik er zelf ook geen goed gevoel over, dat het goed zat, nu wel :inlove:

Moooooiii!! :inlove: Daar hopen we gwn op hoor, :pray: :thumbup:

hoi Duimelijntje,

wat een heerlijk nieuwtje lees ik hier :inlove: :inlove:

van harte gefeliciteerd meis.

op naar een blijvend plakkertje en een prachtig brusje voor I. :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

liefs

Gerda

@gerda wrote:

hoi Duimelijntje,

wat een heerlijk nieuwtje lees ik hier :inlove: :inlove:

van harte gefeliciteerd meis.

op naar een blijvend plakkertje en een prachtig brusje voor I. :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

liefs

Gerda

Ha Gerda,

Dank je :-*

Ik hoop het ook… :wink:

Bij mij was het beide keren heel verschillend. Bij C. testte ik 3 dagen van tevoren positief en gaf de cb een dag later ook al 2-3 aan. Nu testte ik pas na nod positief en gaf hij ook maar 1-2 aan. Wel uiteindelijk weer vooruitgezet omdat ik een vroege innesteling bleek te hebben gehad. (Die heb ik al 3 dagen na m’n eisprong gevoeld) Dus ik zou me er maar niet te druk over maken. Zwanger is zwanger toch? :inlove: :thumbup: :dance:

Oh wat fijn :inlove: :inlove: :inlove: Ben heel erg blij voor je :dance: gefeliciteerd :-* :-

En ja, elke vrouw maakt een andere hoeveelheid HCG aan, zelfs bij dezelfde termijn in de zwangerschap. De testen reageren op een bepaalde hoeveelheid HCG met een x aantal weken, maar als jij heel hoog in je HCG zit dan kan dat dus een aantal weken verschillen ineens :? Ik zou uitgaan van de eerste test, dan kan het alleen maar meevallen, maar die klopt ook beter gezien je cyclus en NOD toch?!

Mooi he die kindjes van ons :inlove: Hier heeft Joon bij de 3 miskramen ook niks gezegd en een of twee dagen voor ik positief testte van Annelotte kwam hij ineens met een babymutsje beneden “hier mama… deze is voor de baby!” dus ik “uhm… welke baby lieverd?!” Joon echt diep zuchtend en met zijn ogen rollend “Pfff… die baby in jouw buik natuurlijk!!!” :lol: :inlove:

Geniet ervan!! En heerlijk dat je gevoel nu goed is :inlove: :-