claer bleu ovulatietesten

Ik heb vorige maand de ovulatie testen van cb gebruikt.

en pas op dag 19 kreeg ik een lachende smile in beeld dus ik zou toen binnen 48 uur mijn eisprong krijgen.

maar nu vraag ik me af waneer moet ik deze ronde nou gaan testen ??? want ik weet het nu evve niet meer

ze zeggen dat je meestal 14 dagen na je eisprong ongi gaat worden.

dus 14 dagen na je 19e dag is dag 33 van je cyclus.

suc6!!

Ja dat snap ik wel maar het gaat er om waneer ik weer moet gaan beginen met de ovulatietesten.

ik ben nu al weer op dag 5 van deze ronde.

ik zou gewoon voor de veiligheid rond dag 11 beginnen en dan gebruik je misschien wel veel testen maar heb je tenminste meer zekerheid!

Anders ben je misschien te laat en zijn de testen helemaal voor niets!

de ‘sensitest’ testen kan je online bestellen en zijn best betaalbaar!!

succes

Is jouw cyclus altijd 33 dagen? OF ben je pas net gestopt met de pil?

Ik begon zelf altijd pas met testen op dag 15 (met een cyclus van 32 dagen) of als mijn afscheiding veranderde.

nee ik ben al jaren van de pil af we gebruikte altijd condooms en ik word altijd tussen de 30 en de 32 dagen ongestelt.

ik heb een tijd de ovulatie testen gebruikt van matcarre maar ik vind die van cb gewoon veel makelijker.

Ik was ook niet enthousiast over Matcare. Die werkte bij mij helemaal niet. Ik zou als ik jou was niet zo vroeg in de cyclus beginnen als je altijd een cyclus hebt van 30-33 dagen. Dan zou ik misschien op dag 14 of 15 beginnen.

Misschien merk je ook je vruchtbaar slijm op? Dan kun je daar ook eens naar kijken.