citroen c1

Rijd iemand deze auto?

Past er een buggy achterin? En past er een boodschappenkrat achterin?

Volgens mij is die ongeveer even groot als de Toyota Aygo en die ken ik wel. Rechtopstaand kan daar wel een buggy in. Een kratje twijfel ik over, misschien net wel.

Prompt zie ik natuurlijk een heleboel c1’s rijden :smiley: maar ik denk inderr

daad niet dat er een kratje achterin past.

ik heb een c3 en daar is de kofferbak ook krap. de buggy kan er niet liggend in.

het onderstel van de kinderwagen past wel, maar dan issie vol en kan de zitting/bak er niet meer in

als je alleen boodschappen hebt, passen er ongeveer 4 tassen naast elkaar.

in een c1 zal dit nog kleiner zijn.

Mijn moeder had intresse in de Peugeot versie van de C1, maar zag er van af toen de verkoper haar aanraadde haar boodschappenkrat op de achterbank te zetten…

:shock:

Ik heb een Suzuki Alto, volgens mij even kleine achterbak en daar past op de mm nauwkeurig een krat in :mrgreen:

Die kleine autootjes zijn op zich prima om je mee te verplaatsen, en nog iemand mee te nemen, met misschien nog een klein tasje…maar daar houdt het wel bij op :mrgreen:

Ik ging bij ‘buggy’ overigens wel uit van zo’n paraplubuggy :shifty: niet van een echte kinderwagen met onderstel etc. Dat past niet.

Volgens mij net zo groot als mijn Alto hoor en daar kunnen gewoon 3 mensen achterin. Je zit niet zo ruim als in een grotere auto, maar het kan wel. Op vakantie met een heel gezin erin zou ik dan weer niet doen :slight_smile:

Thanks! Alto kunnen idd 3 mensen achter, de c1 en ford ka maar 2. Ik zag een c1 open achterbak en daar zit toch echt wel heel beperkt ruimte in. De ka had behoorlijk wat ruimte toen. Daar past schijnbaar wel een krat in. En idd, ik wil die echt wel in de achterbak kwijt :wink:

@Marlous79 wrote:

Die kleine autootjes zijn op zich prima om je mee te verplaatsen, en nog iemand mee te nemen, met misschien nog een klein tasje…maar daar houdt het wel bij op :mrgreen:

Ik ging bij ‘buggy’ overigens wel uit van zo’n paraplubuggy :shifty: niet van een echte kinderwagen met onderstel etc. Dat past niet.

de paraplubuggy past in mijn c3 niet horizontaal in de achterbak, ook niet horizontaal tussen de achterbank en voorstoelen.