cito's

Ik denk ook dat het met de lijn te maken heeft. Binnen A is er een brede waaier.

Wij hebben hem vanavond gehad voor de jongste (5,5) en hij zat in A met alles, maar ze keek even waar in A en net niet buiten de lijn (A+ dus), ik denk dat dat percentage iets zegt over waar in de lijn A. Dus een B95 is misschien een bijna A bijvoorbeeld een C30 (bijv) misschien een lage C…zoiets misschien?

Met A hoort ze inderdaad sowieso bij de 25% hoogst scorende van haar leeftijdgenoten op dat onderdeel. Wat die 93 betekent weet ik zo snel niet? Wij hebben een lijst met intervalscores erachter staan.



Eerst zie je de letter (bij ons ook nog A+ als je bij de 10% van de hoogst scorende binnen A valt) na de letter staat een cijfer, bijvoorbeeld 47/59 en dan een intervalscore bijvoorbeeld 53/61 (getalen zijn zo uit de losse pols, want ik heb de rapporten niet meer hier). Maar dit betekent bij ons dus da je kind in de A-groep valt, 47 antwoorden goed had van de toets en dat staat gelijk aan een score van 59 en de A-groep bestaat uit scores tussen de 53 en 61.



Ik hoop dat het zo duidelijk is 8) :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Met A hoort ze inderdaad sowieso bij de 25% hoogst scorende van haar leeftijdgenoten op dat onderdeel. Wat die 93 betekent weet ik zo snel niet? Wij hebben een lijst met intervalscores erachter staan.



Eerst zie je de letter (bij ons ook nog A+ als je bij de 10% van de hoogst scorende binnen A valt) na de letter staat een cijfer, bijvoorbeeld 47/59 en dan een intervalscore bijvoorbeeld 53/61 (getalen zijn zo uit de losse pols, want ik heb de rapporten niet meer hier). Maar dit betekent bij ons dus da je kind in de A-groep valt, 47 antwoorden goed had van de toets en dat staat gelijk aan een score van 59 en de A-groep bestaat uit scores tussen de 53 en 61.



Ik hoop dat het zo duidelijk is 8) :wink:




Volgens mij kan Cito nog wat leren van de belastingdienst… ‘makkelijker wel’ :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: of ik in mijn omschrijving :stuck_out_tongue:

van de week laatst Cito besproken, ons meiske heeft t super gedaan :slight_smile: Ze heeft nu voor Taal een ruime 3 (richting 4 dus ) en voor Rekenen een 1 :lol: (vorige Cito had ze dus een 5!!) Ons meiske was volgens juf veranderd van een muurbloempje in een aanwezige jongedame met een eigen willetje en een aanwezig karaktertje :smiley:



Hoe het in groep 3 gaat kan ze natuurlijk niet voorspellen, maar Elise is er erg klaar voor aldus juf! Zelf is ze er helemaal niet bang voor en heeft ze er zin in! Ben erg benieuwd, vrijdag de klassenlijsten en maandag dan een wendagje in groep 3 :slight_smile:

wow!! tof zeg!! k zou super trots zijn! en zo veranderd!! heel veel succes in groep drie na de vakantie!!





hier zitten we in het zelfde schuitje! op naar drie :slight_smile: k heb dr zin in! de eerste wiebeltand staat op eruit gaan, onze kleine meid wordt groot